Jeden z największych producentów chłodzonych dań gotowych oraz surówek i sałatek w Polsce. Wśród produktów znajdują zarówno dania tradycyjnej kuchni polskiej, jak nawiązujące do innych kultur.

U Jędrusia – Rebranding korporacyjny i produktowy

Sytuacja jaką zastaliśmy

Silna i liczna konkurencja na rynku dań gotowych, wymagała troski o skuteczność wizerunkową marki. Przestarzałe rozwiązania graficzne zarówno samego znaku marki, jak i opakowań, nie współgrały jakościowo z produktami.

Należało zachować charakter marki obecnej na rynku od 1980 roku ale jednocześnie wzmocnić jej oddziaływanie na półce sklepowej.

Zakres naszych prac

Audyt wizerunkowy

  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Strategia rebrandingu
  • Koncepcja ewolucji znaku marki
  • Opracowanie założeń do badań marketingowych marki
  • Koncepcja key visual marki

Efekt jaki uzyskaliśmy

Ważnym zagadnieniem była dywersyfikacja marki w związku z rozwojem gamy produktów.