Jeden z największych producentów chłodzonych dań gotowych oraz surówek i sałatek w Polsce. Wśród produktów znajdują zarówno dania tradycyjnej kuchni polskiej, jak nawiązujące do innych kultur.
U Jędrusia – Rebranding korporacyjny i produktowy
Sytuacja jaką zastaliśmy
Silna i liczna konkurencja na rynku dań gotowych, wymagała troski o skuteczność wizerunkową marki. Przestarzałe rozwiązania graficzne zarówno samego znaku marki, jak i opakowań, nie współgrały jakościowo z produktami.
Należało zachować charakter marki obecnej na rynku od 1980 roku ale jednocześnie wzmocnić jej oddziaływanie na półce sklepowej.
Zakres naszych prac
Audyt wizerunkowy
- Analiza otoczenia rynkowego
- Strategia rebrandingu
- Koncepcja ewolucji znaku marki
- Opracowanie założeń do badań marketingowych marki
- Koncepcja key visual marki
Efekt jaki uzyskaliśmy
Ważnym zagadnieniem była dywersyfikacja marki w związku z rozwojem gamy produktów.