Artykuły branżowe

Najnowszy artykuł

Dyrektor Strategiczny BRANDLIVE w marketer+ opowiada na ciekawe pytania związane ze swoim 37-letnim doświadczeniem brandingowym.
Czytaj dalej

Pozostałe artykuły

Jednorożec czy kucyk? Marketer+
Dyrektor Strategiczny BRANDLIVE w marketer+ opowiada na ciekawe pytania związane ze swoim 37-letnim doświadczeniem brandingowym.
PRASA
Czytaj dalej
BRANDING – Baza wiedzy cz. 1
Branding to kreowanie świadomości marki oraz budowanie pożądanego wizerunku w oczach konsumentów. Proces brandingu skutecznie podkreśla wartości i wyróżnia markę.
BRANDING
Czytaj dalej
Wizualny wizerunek korporacji
Koherentność systemu identyfikacji korporacji i systemu identyfikacji sieci stacji paliw, zapewniały elementy bazowe. Stanowiły kompendium wiedzy na temat podstaw brandingu.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej
Identyfikacja Wizualna Sieci Stacji Paliw
Wizerunek sieci stacji paliw ORLEN był najważniejszą częścią realizowanego przez nas brandingu. Projekt obejmował trzy obszary – architekturę, identyfikację i informację wizualną.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej
Audyt marki – jak rozumieć?
Właściwa metoda rozwoju marki, często jest trudna do określenia. Dlatego tak przydatna jest obiektywna diagnoza marki, przedsiębiorstwa i potencjału rynkowego.
BRANDING
Czytaj dalej
TVP – Jeden z największych projektów naszego zespołu!
Powstała nowa architektura marek, porządkująca strukturę wizualną. Submarki otrzymały nowoczesne, cyfrowe narzędzia ułatwiające zarządzanie brandingiem.
Telewizja Polska Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej
Branding i prawo własności intelektualnej
Warto wiedzieć czym jest własność intelektualna, jakie są regulacje w tym zakresie i jakie instytucje stoją na straży przestrzegania praw w tej kwestii.
INNOWACJE
Czytaj dalej
Branding i komercjalizacja badań naukowych
Proces komercjalizacji wyników prac naukowo-badawczych to pomysł biznesowego wykorzystania wynalazków i zdobycia środków na jego realizację. To także dobrze wykreowana marka.
INNOWACJE
Czytaj dalej
ORLEN – Uwarunkowania strategiczne marki
Z perspektywy kilkunastu lat, wiele kwestii związanych z wizerunkiem marki ORLEN, wydaje się oczywistych. Kiedy tworzyliśmy tożsamość tej marki, możliwe były różne rozwiązania.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej
Dobra wizytówka – podstawowe narzędzie identyfikacji wizualnej Twojej firmy.
Wizytówka jest niezbędnym elementem budowania wizerunku każdej firmy. Dowiedz się jak prawidłowo przygotować i stosować wizytówkę aby godnie reprezentować firmę.
BRANDING
Czytaj dalej
Branding to silna i odnosząca sukcesy marka, która zarabia.
Branding to silna i odnosząca sukcesy marka, która zarabia. Osiągamy to poprzez realizację programów brandingowych łączących finanse, zarządzanie, marketing i design.
BRANDING
Czytaj dalej
Marka i wynikające z niej korzyści finansowe
Wszystkie nasze prace brandingowe zmierzają zawsze ku konkretnym zyskom. Jakie obecnie trendy znajdziemy wśród agencji brandingowych?
INNOWACJE
Czytaj dalej