Największy szpital samorządu warszawskiego, zbudowany na Bielanach w 1960 roku. Posiada 21 oddziałów, na których co roku jest hospitalizowanych blisko 35 tysięcy chorych.
Szpital Bielański – Rebranding instytucjonalny
Sytuacja jaką zastaliśmy
Zaproponowaliśmy rozwiązanie odbiegające od wyobrażenia krzyża, licznie występującego w szpitalnych brandingach. Zwłaszcza, iż wcześniej przyjęty znak, kojarzył się niefortunnie z „trójką plus”. Potrzebny był nowy symbol – oryginalny, związany z miejscem i pozytywny w odbiorze.

Postawiliśmy na kwitnącą białą różę, symbolizującą życie i wszystkie jego etapy. Akceptację tego rozwiązania ułatwiała prowadzona kiedyś przez Szpital akcja „Biała Róża”.
Zakres naszych prac
- Analiza branżowa
- Strategia rebrandingu
- Koncepcja znaku marki
- Koncepcja submarki jubileuszowej
- Koncepcja systemu wizualnego
- Kodyfikacja marki
Efekt jaki uzyskaliśmy
Biel róży nawiązuje również do miejsca, w którym znajduje się Szpital. Warszawska dzielnica Bielany, wzięła swą nazwę od klasztoru osiedlonych tu kamedułów. Zakonników ze względu na barwę habitów, nazywano po staropolsku bielanami.