Największy szpital samorządu warszawskiego, zbudowany na Bielanach w 1960 roku. Posiada 21 oddziałów, na których co roku jest hospitalizowanych blisko 35 tysięcy chorych.

Szpital Bielański – Rebranding instytucjonalny

Sytuacja jaką zastaliśmy

Zaproponowaliśmy rozwiązanie odbiegające od wyobrażenia krzyża, licznie występującego w szpitalnych brandingach. Zwłaszcza, iż wcześniej przyjęty znak, kojarzył się niefortunnie z „trójką plus”. Potrzebny był nowy symbol – oryginalny, związany z miejscem i pozytywny w odbiorze.

Szpital Bielański

Postawiliśmy na kwitnącą białą różę, symbolizującą życie i wszystkie jego etapy. Akceptację tego rozwiązania ułatwiała prowadzona kiedyś przez Szpital akcja „Biała Róża”.

Zakres naszych prac

  • Analiza branżowa
  • Strategia rebrandingu
  • Koncepcja znaku marki
  • Koncepcja submarki jubileuszowej
  • Koncepcja systemu wizualnego
  • Kodyfikacja marki

Efekt jaki uzyskaliśmy

Biel róży nawiązuje również do miejsca, w którym znajduje się Szpital. Warszawska dzielnica Bielany, wzięła swą nazwę od klasztoru osiedlonych tu kamedułów. Zakonników ze względu na barwę habitów, nazywano po staropolsku bielanami.