O nas

BRANDLIVE jest wiodącą spółką grupy kapitałowej, której celem jest wspieranie przedsiębiorstw w kreowaniu dla nich silnych marek.

Budujemy strategię marki, w której skupiamy się na funkcjonalności produktu, postrzegania jego jakości i przyjaznego wizerunku. W planie strategii marki dostarczamy informacji o: użyteczności, estetyce, odbiorcach, konkurencji, polityce cenowej, dystrybucji, metodach i technikach promowania oraz emocjach powiązanych z produktem. Kreujemy pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, dzięki któremu zdobywamy lojalność klientów, zaufanie wśród specjalistów i autorytetów.

Dążymy do osiągnięcia wzrostu reputacji firmy, aby jej marka była kojarzoną z wysoką jakością i posiadała grupę stałych odbiorców. Kształtujemy wizerunek w taki sposób, aby rynek docelowy rozumiał i doceniał wartości oferowane mu przez dostawcę w odniesieniu do oferty konkurencyjnej.

Wysoką efektywność działań uzyskujemy poprzez indywidualne podejście do potrzeb Klienta, polegające na optymalnym wyborze sposobu projektowania, promowania oraz zarządzania marką, aby w efekcie wyprzedzić swoją konkurencję i zwiększyć dynamikę sprzedaży.

Udowodniliśmy, iż dobrze przeprowadzona analiza i skuteczna strategia budowania marki daje gwarancję stworzenia wysokiego prestiżu i wzrostu pozycji na rynku, ale także wartości finansowej przedsiębiorstwa.

0
Spółek
0
lat doświadczenia
0
zrealizowanych projektów
0
autorskich narzędzi brandingowych

Kadra Zarządzająca

Krzysztof Górski

Krzysztof Górski

Prezes Zarządu
dr inż. Michał Ćwiąkała

dr inż. Michał Ćwiąkała

Członek Zarządu
Tadeusz II Piotr Górski

Tadeusz II Piotr Górski

Dyrektor Strategiczny
Natalia Kleina

Natalia Kleina

Dyrektor Zarządzający
Bartłomiej Ćwiąkała

Bartłomiej Ćwiąkała

Manager ds. Rozwoju

Zespół projektowy

0
Brand Strategy
0
Art Director & Creative Director
0
Brand Design
0
2D Graphic Design & Print
0
3D Graphic Design & Animation
0
Web Design
0
Architect & Interior Design
0
Copywriter

Artykuły branżowe

BRANDING – Baza wiedzy cz. 1
Branding to kreowanie świadomości marki oraz budowanie pożądanego wizerunku w oczach konsumentów. Proces brandingu skutecznie podkreśla wartości i wyróżnia markę.
BRANDING
Czytaj dalej
Wizualny wizerunek korporacji
Koherentność systemu identyfikacji korporacji i systemu identyfikacji sieci stacji paliw, zapewniały elementy bazowe. Stanowiły kompendium wiedzy na temat podstaw brandingu.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej
Identyfikacja Wizualna Sieci Stacji Paliw
Wizerunek sieci stacji paliw ORLEN był najważniejszą częścią realizowanego przez nas brandingu. Projekt obejmował trzy obszary – architekturę, identyfikację i informację wizualną.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej