Language:

Naszym zespołem kieruje Tadeusz II Piotr Górski

Zajmuje się kreowaniem i wdrażaniem brandingu. Jest specjalistą z zakresu zarządzania pracami brandingowymi oraz  strategii i obiektywizacji projektów brandingowych.

Od dzieciństwa fascynowały go znaki, symbole i herby – ich forma, znaczenie i zastosowanie. Swój pierwszy wdrożony znak graficzny – dla II LO w Gdańsku, zaprojektował mając 14 lat.

Studiował w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych (obecnie ASP) w Gdańsku w latach 1979 – 1990, pracę dyplomową poświęcając brandingowi. W latach 1983 – 2004 realizował własny program edukacyjny z zakresu: marketingu w Zakładzie Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego, komunikacji wizualnej w Katedrze Komunikacji Wizualnej ASP w Krakowie i historii marek w Zakładzie Historii Nowożytnej Uniwersytetu Gdańskiego.

40 lat praktyki w brandingu

Praktyką brandingu zajmuje się nieprzerwanie od 1982 roku. W 1984 zorganizował swój pierwszy, interdyscyplinarny zespół brandingowy. W 1988 założył pierwszą w Polsce firmę, realizującą projekty wyłącznie z zakresu brandingu. Prezes zarządu kilku firm wyspecjalizowanych w brandingu. Obecnie jest prezesem zarządu firmy BrandLive działającej w strukturze Prime Avenue Group, skupiającej spółki z obszaru komunikacji internetowej.

Portfolio ponad 400 projektów brandingowych

Zrealizował ponad 400 projektów obejmujących wszystkie rodzaje i dziedziny brandingu. Do jego najbardziej znanych opracowań dla przedsiębiorstw, należą m.in.: Orlen, Lotto, Poczta Polska, Telewizja Polska, Totalizator Sportowy, Telekomunikacja Polska, LOT, Energa, Orbis, Wars, Plus GSM, RMF FM. Wśród opracowań dla instytucji znaleźć można m.in.: Urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Kancelarię Prezydenta RP, Najwyższą Izbę Kontroli, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Filharmonię Narodową w Warszawie, Krajową Izbę Radców Prawnych, Ecclesia et Hospitale S.Stanislai – Vaticano, Szpital Bielański w Warszawie. Szczególe miejsce w twórczości zajmuje bankowość. Zrealizował ponad 30 projektów dla tej branży: pierwszy prywatny bank w Polsce – Solidarność Chase Bank, pierwszą w Polsce sieć banku detalicznego – Handlobank, pierwszy w Polsce bank internetowy – mBank oraz m.in.: Bank Śląski, Bank BZ WBK, Bank Handlowy, City Handlowy, Millenium Bank, Bank Gdański, Bank Pocztowy. Twórca ponad 40 metod usprawniających prace brandingowi i podnoszących ich jakość.

Zaangażowanie w edukację i popularyzację wiedzy

Zajmuje się również działalnością edukacyjną. Chętnie dzieli się swą wiedzą i doświadczeniem, zwłaszcza z adeptami brandingu. W latach 2003 – 2008 pracownik dydaktyczny w Pracowni Komunikacji Wizualnej ASP w Gdańsku. Popularyzator wiedzy brandingowej poprzez liczne wykłady i warsztaty, realizowane m.in. na: Uniwersytecie Gdańskim, Uniwersytecie Warszawskim, ASP w Warszawie, ASP w Krakowie, Wyższej Szkole Dziennikarstwa w Warszawie, Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Obecnie jest wykładowcą na kierunku Multimedia i Grafika Komputerowa na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku. Współautor pierwszej polskiej książki na temat brandingu, odnoszącej się do polskich realiów „Nie tylko logotyp, wyróżnienie i przynależność w biznesie” wydanej w 2004 roku.

W wolnych chwilach oddaje się licznym pasjom: semiografii systemów znakowych, grafice artystycznej, symbolice europejskiego kręgu kulturowego, heraldyce i weksylologii, historii Pomorza oraz muzyce barokowej.

Podpis właściciela

Specyfika brandingu powoduje, że jest on szczególnie zauważalnym zasobem przedsiębiorstwa. Dlatego interesuje nas wyłącznie sukces projektu i głęboko angażujemy się w prace, aby osiągnąć jak najlepsze efekty. Zawsze podejmujemy się realizacji projektów albo z pełnym zaangażowaniem, albo nie podejmujemy się ich wcale. Uważamy, że branding nie jest dziedziną, którą można zajmować się bez emocjonalnego zaangażowania.

Indywidualne podejście

Pracujemy 1:1, dostosowując każdy projekt do unikalnych potrzeb Twojej marki.

Kompleksowość

Jako członek PrimeAvenueGroup zapewniamy dostęp do pełnego spektrum usług marketingowych, wspierając Twoją markę na każdym etapie rozwoju.

Doświadczenie i wiedza

Zrealizowaliśmy ponad 400 projektów, budując fundamenty wizerunku wielu czołowych marek.

Nasza misja

Wzmacniamy konkurencyjność polskich przedsiębiorstw, uczestnicząc w przemianach rozwijających nasz kraj. Pragniemy, aby Polska była zamożna, nowoczesna i barwna. Braliśmy udział w kolejnych, czterech fazach transformacji gospodarczej od głębokiego PRL-u po dzień dzisiejszy. Obecna rewolucja cyfrowa, przewyższa skalą wynalazek druku i maszyn parowych. Uważamy, że jest to kolejna szansa rozwoju polskich przedsiębiorstw a więc również polskiego brandingu.

Unikatowe doświadczenie

Mamy unikatowe doświadczenie wyniesione z realizacji brandingów dla ponad 400-tu firm i instytucji. Wykorzystujemy ten potencjał w realizacji projektów zarówno dla małych, początkujących przedsiębiorstw, jak i dla największych graczy na polskim rynku. Wiemy jak przeprowadzić branding, aby wzmocnić potencjał rynkowy naszych Partnerów. Sensowny branding to nie tylko korzystny wizerunek. To również skuteczniejsza sprzedaż i zwiększenie wartości firmy.

Racjonalność projektów

Rebranding jest narzędziem wsparcia biznesu. Dlatego przywiązujemy szczególną wagę do racjonalności prac projektowych. Branding jest oczywiście pracą kreatywną ale miejsce marek nie jest na wernisażach ale na konkurencyjnym rynku. Stąd nasze przywiązanie do prac strategicznych – warto przecież wiedzieć jaki mamy cel i w jaki sposób do tego celu podążamy. Racjonalne projektowanie wspieramy rozległą wiedzą z zakresu psychologii, ergonomii, wdrożeń i prawa.

Partnerskie wsparcie

Każdy kto miał praktyczny kontakt z brandingiem ma świadomość, iż branding a zwłaszcza rebranding to nie tylko radość tworzenia. To także sztuka rozwiązywania problemów. Dlatego nasi Partnerzy mogą liczyć na nasze wsparcie, zwiększające szansę powodzenia projektu. Jeżeli wiadomo, że pewne rozwiązania będą na pewno działały a inne zupełnie nie, dlaczego z tej wiedzy nie skorzystać ? Opiekujemy się przebiegiem zadania i dbamy o komfort naszych Partnerów.

Szczere opinie

Zawsze bardzo zależy nam na marce, którą podczas realizacji projektu się opiekujemy. Utożsamiamy się z jej potrzebami i staramy się wzmocnić markę świetnie dobranym brandingiem. Dlatego też nasi Partnerzy mogą liczyć na nasze szczere opinie. Również wtedy, jeśli nie będą to opinie zbieżne z opiniami Właścicieli marki. Naszym obowiązkiem jest proponowanie rozwiązań najlepszych dla marki i brandingu w konkretnej sytuacji rynkowej.

Zespół pasjonatów

Jesteśmy pasjonatami brandingu a nasza fascynacja trwa już ponad 40 lat. Wyjątkowa dziedzina jaką jest branding to dialog między biznesem a designem. To rozległa wiedza z zakresu marketingu, psychologii, komunikacji cyfrowej, grafiki, architektury i zarządzania. Dlatego zbudowaliśmy interdyscyplinarny Zespół, który podejmuje zadania obejmujące wszystkie rodzaje brandingu. W ramach naszego Zespołu tworzymy Brand Team’y dobrane do potrzeb oraz możliwości naszych Partnerów.


Media o nas

Wkrótce Szpital Bielański będzie obchodził swoje 60-lecie. Ważna dla tej instytucji rocznica, była impulsem dla redefinicji dotychczasowej marki. Powołany w Szpitalu komitet odpowiedzialny za rocznicę, połączył prace nad zmianą znaku placówki z pracami nad znakiem jubileuszowym. Do przeprowadzenia projektów zaproszono doświadczonych ekspertów reprezentujących firmę brandingową BrandLive.

Po trwającej wiele miesięcy wewnętrznej dyskusji Krajowa Rada Radców Prawnych zdecydowała o przeprowadzeniu procesu rebrandingu KIRP – przygotowaniu nowej identyfikacji wizualnej zawodu radcy prawnego oraz samorządu radców prawnych, w tym znaku graficznego (logo) zawodu radcy prawnego i nowego znaku graficznego (logo) KIRP oraz księgi znaków. Po szczegółowej analizie nadesłanych ofert 14 grudnia 2022 r. została podpisana umowa z agencją BrandLive Sp. z o.o. Prace nad rebrandingiem przebiegają zgodnie z harmonogramem, agencja zaprezentowała audyt wizerunkowy i strategię wizerunkową marki, z którą zapoznali się członkowie KRRP podczas posiedzenia 25 marca w Warszawie.

Tadeusz II Piotr Górski (BRANDLIVE): Podstawą budowania silnej marki jest skuteczny, wielowymiarowy program jej kreacji, wprowadzenia i rozwoju. – Podstawą budowania silnej marki jest skuteczny, wielowymiarowy program jej kreacji, wprowadzenia i rozwoju – na temat brandingu i budowania silnych marek rozmawiamy z Tadeuszem II Piotrem Górskim, dyrektorem strategicznym, BRANDLIVE.

Siedem grzechów głównych, czyli o zawiłościach konkursów brandingowych – Tadeusz II Piotr Górski. Według niektórych dysponentów marek, konkursy na tzw. „logo” są doskonałym pomysłem na rozwiązanie problemów brandingowych. Wielokrotnie można spotkać się z propozycjami, aby zaproszone agencje brandingowe przedstawiły swoje „możliwości kreacyjne”. Organizatorzy zazwyczaj nie mają jednak świadomości, że najczęściej konkursy takie albo kończą się mizernymi efektami, albo totalnym fiaskiem. A decydują o tym konkretne uwarunkowania… Z Tadeuszem Górskim, prezesem zarządu firmy BrandLive, rozmawiamy o siedmiu grzechach głównych konkursów na branding.


Jesteśmy członkiem Prime Avenue Group

Zarezerwuj spotkanie

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów.
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy
pomóc Twojej marce.