O nas

BRANDLIVE jest agencją brandingową, której celem jest wspieranie przedsiębiorstw w kreowaniu dla nich silnych marek.

Budujemy strategię marki, w której skupiamy się na funkcjonalności produktu, postrzegania jego jakości i przyjaznego wizerunku. W planie strategii marki dostarczamy informacji o: użyteczności, estetyce, odbiorcach, konkurencji, polityce cenowej, dystrybucji, metodach i technikach promowania oraz emocjach powiązanych z produktem. Kreujemy pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, dzięki któremu zdobywamy lojalność klientów, zaufanie wśród specjalistów i autorytetów.

Dążymy do osiągnięcia wzrostu reputacji firmy, aby jej marka była kojarzoną z wysoką jakością i posiadała grupę stałych odbiorców. Kształtujemy wizerunek w taki sposób, aby rynek docelowy rozumiał i doceniał wartości oferowane mu przez dostawcę w odniesieniu do oferty konkurencyjnej.

Wysoką efektywność działań uzyskujemy poprzez indywidualne podejście do potrzeb Klienta, polegające na optymalnym wyborze sposobu projektowania, promowania oraz zarządzania marką, aby w efekcie wyprzedzić swoją konkurencję i zwiększyć dynamikę sprzedaży.

Udowodniliśmy, iż dobrze przeprowadzona analiza i skuteczna strategia budowania marki daje gwarancję stworzenia wysokiego prestiżu i wzrostu pozycji na rynku, ale także wartości finansowej przedsiębiorstwa.

0
lat doświadczenia w brandingu
0
zrealizowanych projektów

Kadra Zarządzająca

Krzysztof Górski

Krzysztof Górski

Prezes Zarządu
Tadeusz II Piotr Górski

Tadeusz II Piotr Górski

Dyrektor Strategiczny

Zespół projektowy

0
Brand Strategy
0
Art Director & Creative Director
0
Brand Design
0
2D Graphic Design & Print
0
3D Graphic Design & Animation
0
Web Design
0
Architect & Interior Design
0
Copywriter

Artykuły branżowe

Jednorożec czy kucyk? Marketer+
Dyrektor Strategiczny BRANDLIVE w marketer+ opowiada na ciekawe pytania związane ze swoim 37-letnim doświadczeniem brandingowym.
PRASA
Czytaj dalej
BRANDING – Baza wiedzy cz. 1
Branding to kreowanie świadomości marki oraz budowanie pożądanego wizerunku w oczach konsumentów. Proces brandingu skutecznie podkreśla wartości i wyróżnia markę.
BRANDING
Czytaj dalej
Wizualny wizerunek korporacji
Koherentność systemu identyfikacji korporacji i systemu identyfikacji sieci stacji paliw, zapewniały elementy bazowe. Stanowiły kompendium wiedzy na temat podstaw brandingu.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej