Rebranding Totalizatora Sportowego

Sytuacja jaką zastaliśmy

Wizerunek Totalizatora Sportowego nie był korzystny. Kojarzony był z minioną epoką, hazardem i siermiężnością.

Dodatkowym obciążeniem był niespójny obraz, budowany przez dwie równolegle stosowane marki – Totalizator Sportowy i Lotto oraz brak jasno sprecyzowanych kompetencji tych marek. Mocno odczuwalny był brak właściwych narzędzi zarządzania marką.

totalizator sportowy branding
totalizator sportowy

Próby naprawy powyższej sytuacji przez naszych poprzedników, zakończyły się propozycjami nietrafionych rozwiązań i niepowodzeniem. W tej sytuacji zaproszono do współpracy nasz Zespół, mając na uwadze nasze rozległe doświadczenie w brandingu dużych i skomplikowanych organizacji.

Zakres naszych prac

Naszym zadaniem było przede wszystkim przeprowadzić Branding Totalizatora Sportowego w oparciu o nową markę – nowoczesną i stonowaną,

a także:

  • analiza uwarunkowań historycznych marki Totalizator Sportowy.
  • projekt nowego znaku marki
  • cyfrowa platforma zarządzania brandingiem
  • projekt identyfikacji wizualnej

Efekt jaki uzyskaliśmy

Wykreowaliśmy nowy znak korporacyjny, nawiązujący do tradycji i powiązany wizualnie z marką sieciową.

Marka Totalizator Sportowy została wyposażona w rozległy system identyfikacji wizualnej, dostosowany do potrzeb aktywnej i nowoczesnej korporacji.

Opracowaliśmy nowoczesne narzędzia zarządzania marką, podnosząc tym samym skuteczność i jakość brandingu w tak rozległej organizacji.

Nowy wizerunek jest sukcesywnie wdrażany a przeprowadzone badania potwierdzają jakość i zasadność przyjętych rozwiązań.

totalizator sportowy logo
totalizator sportowy projekt wnętrza
totalizator sportowy warszawa