Firma wyspecjalizowana w nowoczesnych procesach z zakresu prepress’u, e-publishig’u oraz druku. Działalność rozpoczęła na rynku norweskim, stopniowo rozszerzając swą aktywność na inne kraje europejskie.

FLY DIGIT (Have a Book)

Sytuacja jaką zastaliśmy

Rozwój firmy Have a Book, zdecydował o potrzebie wprowadzenia dodatkowej marki. W pierwszej kolejności zajęliśmy się odświeżeniem marki dotychczasowej, proponując niezbędne korekty. Bazując na wizerunku Have a Book, opracowaliśmy markę siostrzaną. Potrzebne było rozwiązanie niecodzienne i zarazem nawiązujące do procesów cyfrowych.

Powstała marka Fly Digit, wizualnie związana z istniejącą marką Have a Book.

Zakres naszych prac

  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Strategia rebrandingu
  • Koncepcja ewolucji znaku marki Have a Book
  • Koncepcja nazwy marki Fly Digit
  • Koncepcja znaku marki Fly Digit
  • Weryfikacja oznaczeń podobnych
  • Koncepcja key visual marek
  • Koncepcja systemu wizualnego
  • Zasady komunikacji marek
  • Kodyfikacja marek
  • Szkolenia z zakresu stosowania znaku marek

Efekt jaki uzyskaliśmy

Przygotowaliśmy identyfikację wizualną łączącą obie marki. Oparliśmy się na kompozycjach literniczych, nawiązujących do typograficznego charakteru obu marek. Dzięki temu powstał uniwersalny, elastyczny system, o nieograniczonych możliwościach kompozycyjnych.