Firma wyspecjalizowana w nowoczesnych procesach z zakresu prepress’u, e-publishig’u oraz druku. Działalność rozpoczęła na rynku norweskim, stopniowo rozszerzając swą aktywność na inne kraje europejskie.
FLY DIGIT (Have a Book)
Sytuacja jaką zastaliśmy
Rozwój firmy Have a Book, zdecydował o potrzebie wprowadzenia dodatkowej marki. W pierwszej kolejności zajęliśmy się odświeżeniem marki dotychczasowej, proponując niezbędne korekty. Bazując na wizerunku Have a Book, opracowaliśmy markę siostrzaną. Potrzebne było rozwiązanie niecodzienne i zarazem nawiązujące do procesów cyfrowych.
Powstała marka Fly Digit, wizualnie związana z istniejącą marką Have a Book.
Zakres naszych prac
- Analiza otoczenia rynkowego
- Strategia rebrandingu
- Koncepcja ewolucji znaku marki Have a Book
- Koncepcja nazwy marki Fly Digit
- Koncepcja znaku marki Fly Digit
- Weryfikacja oznaczeń podobnych
- Koncepcja key visual marek
- Koncepcja systemu wizualnego
- Zasady komunikacji marek
- Kodyfikacja marek
- Szkolenia z zakresu stosowania znaku marek
Efekt jaki uzyskaliśmy
Przygotowaliśmy identyfikację wizualną łączącą obie marki. Oparliśmy się na kompozycjach literniczych, nawiązujących do typograficznego charakteru obu marek. Dzięki temu powstał uniwersalny, elastyczny system, o nieograniczonych możliwościach kompozycyjnych.