Sytuacja jaką zastaliśmy

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na produkty naturalne, powstała spółka zajmująca się produkcją i dystrybucją oleju lnianego.

Dystrybucja przewidywana jest na rynku polskim i brytyjskim. Opracowanie marki spółki i marki produktów, powierzono zespołowi BrandLive.

nośniki identyfikacji wizualnej

Zakres naszych prac

  • Strategia marki
  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Koncepcja nazwy i znaku
  • Weryfikacja oznaczeń podobnych
  • Badania marki z zakresu psychologii i ergonomii widzenia
  • Styl marki
  • Opakowania
  • Dywersyfikacja opakowań
  • Strona internetowa
  • Komunikacja internetowa marki
  • System identyfikacji wizualnej
  • Kodyfikacja marki

Efekt jaki uzyskaliśmy

Wykreowaliśmy luksusową markę, której wizerunek jest zgodny z wytycznymi strategicznymi. Przyjęty styl marki odzwierciedla prognozowane miejsce produktów na rynkach polskim i brytyjskim.

olen olej lniany
olen olej lniany
księga znaku olen
księga znaku olen