Sytuacja jaką zastaliśmy
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na produkty naturalne, powstała spółka zajmująca się produkcją i dystrybucją oleju lnianego.

Dystrybucja przewidywana jest na rynku polskim i brytyjskim. Opracowanie marki spółki i marki produktów, powierzono zespołowi BrandLive.


Zakres naszych prac
- Strategia marki
- Analiza otoczenia rynkowego
- Koncepcja nazwy i znaku
- Weryfikacja oznaczeń podobnych
- Badania marki z zakresu psychologii i ergonomii widzenia
- Styl marki
- Opakowania
- Dywersyfikacja opakowań
- Strona internetowa
- Komunikacja internetowa marki
- System identyfikacji wizualnej
- Kodyfikacja marki
Efekt jaki uzyskaliśmy
Wykreowaliśmy luksusową markę, której wizerunek jest zgodny z wytycznymi strategicznymi. Przyjęty styl marki odzwierciedla prognozowane miejsce produktów na rynkach polskim i brytyjskim.



