Przygotowaliśmy pełen zestaw identyfikacji graficznej, reprezentującej Głowę Państwa i Kancelarię stosownie do pozycji w Polsce i poza granicami kraju.
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na produkty naturalne, powstała spółka zajmująca się produkcją i dystrybucją oleju lnianego.
Stosowany przez BZ WBK system identyfikacji wymagał rewitalizacji i dostosowania do nowych warunków. Koniunkcja znaków była utrudniona ze względu na współwystępowanie dwóch godeł – akronimu BZ i emblematu Santandera.
Bezpieczna giełda kryptowalut, wprowadzająca szereg innowacyjnych rozwiązań w branży krypto. Ideą Kangi jest zapewnienie swym klientom wolności i wpływu na ich przyszłość finansową.
Firma kosmetyczna specjalizująca się w produktach do pielęgnacji, opartych na naturalnych składnikach. Ideą naczelną jest łączenie kosmetyków z naturą, bazując na innowacyjnych rozwiązaniach.
Firma projektowo - konsultingowa, specjalizująca się w wielobranżowej, kompleksowej obsłudze inwestycji dla sektora publicznego. Działa nieprzerwanie od 1952 roku.
Firma wyspecjalizowana w nowoczesnych procesach z zakresu prepress'u, e-publishig'u oraz druku. Działalność rozpoczęła na rynku norweskim, stopniowo rozszerzając swą aktywność na inne kraje europejskie.
Największy szpital samorządu warszawskiego, zbudowany na Bielanach w 1960 roku. Posiada 21 oddziałów, na których co roku jest hospitalizowanych blisko 35 tysięcy chorych.
Jeden z największych producentów chłodzonych dań gotowych oraz surówek i sałatek w Polsce. Wśród produktów znajdują zarówno dania tradycyjnej kuchni polskiej, jak nawiązujące do innych kultur.
Jedna z największych firm budowlanych w Polsce. Działalność firmy obejmuje wiele sektorów budownictwa, m. in. infrastruktury drogowe, kolejowe, lotniskowe i przemysłowe.
Lokalnie działający bank uniwersalny. Posiada siedemnaście oddziałów i dwie filie. Działalność banku obejmuje tereny trzech województw: wielkopolskiego, lubuskiego i dolnośląskiego.
Poczta postrzegana była jako mało przyjazna, ociężała i źle zorganizowana monopolistyczna instytucja.
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii powołało Fundację Platformy Przemysłu Przyszłości.
Podjętą decyzję o uporządkowaniu wizerunku oparto na przesłaniu strategicznym – budowie silnego koncernu medialnego.
Opracowaliśmy standard bazowy, łączący w sobie dwie cechy: prostotę i dynamizm.
Nowy wizerunek jest sukcesywnie wdrażany a przeprowadzone badania potwierdzają jakość i zasadność przyjętych rozwiązań.
Projekt ze względu na udane połączenie symboliki polskiej i kościelnej oraz znajomość zasad sztuki heraldycznej zyskał pełne uznanie.
Na polskim rynku trwały intensywne działania wizerunkowe konkurentów zagranicznych, budujących nowoczesne stacje paliw.
Po zmianie wizerunku, kolektury odnotowują zdecydowane podniesienie wartości sprzedaży.