Olen

Sytuacja jaką zastaliśmy

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na produkty naturalne, powstała spółka zajmująca się produkcją i dystrybucją oleju lnianego.

Dystrybucja przewidywana jest na rynku polskim i brytyjskim. Opracowanie marki spółki i marki produktów, powierzono zespołowi BrandLive.

Zakres naszych prac

  • Strategia marki
  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Koncepcja nazwy i znaku
  • Weryfikacja oznaczeń podobnych
  • Badania marki z zakresu psychologii i ergonomii widzenia
  • Styl marki
  • Opakowania
  • Dywersyfikacja opakowań
  • Strona internetowa
  • Komunikacja internetowa marki
  • System identyfikacji wizualnej
  • Kodyfikacja marki

Efekt jaki uzyskaliśmy

Wykreowaliśmy luksusową markę, której wizerunek jest zgodny z wytycznymi strategicznymi. Przyjęty styl marki odzwierciedla prognozowane miejsce produktów na rynkach polskim i brytyjskim.

Powrót do artykułów
Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.