Mnogość rozwiązań wizualnych, wywołująca wrażenie przypadkowości.
Niejasno sprecyzowane wzory postępowania w zakresie oznakowania nośników Prezydenta i Kancelarii.
Realizacje wielu elementów wizualnych, jakościowo odbiegające od pożądanego wizerunku Głowy Państwa.
Brak standaryzacji graficznej i zarządzania wizerunkiem w obszarze wizualizacji.
Celem naszych działań było:
• Przygotowanie oprawy wizualnej godnie prezentującej rangę Prezydenta RP
• uporządkowanie i standaryzacja nośników wizualnych
• podniesienie jakości graficznej, materiałowej i realizacyjnej
• Analiza protokołu dyplomatycznego
• analiza materiałów źródłowych II RP, zawierających sposoby prezentacji Prezydenta RP
• analiza wizerunku podobnych instytucji zagranicznych
• analiza dokumentów warunkujących stosowanie elementów wizualnych
• uwarunkowania heraldyczne, sfragistyczne i weksykologiczne
• opracowanie elementów bazowych znaku Orła Białego
• koncepcja wyróżnika graficznego Kancelarii Prezydenta RP
• projekt stylu i identyfikacji wizualnej
• druki zewnętrzne i wewnętrzne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości
• księga Identyfikacji Wizualnej.
Przygotowaliśmy pełen zestaw identyfikacji graficznej, reprezentującej Głowę Państwa i Kancelarię stosownie do pozycji w Polsce i poza granicami kraju.
Opracowanie spełnia wszystkie związane z reprezentacją wymogi – protokolarne, prawne, heraldyczne i zwyczajowe.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonaliśmy wizualnego rozróżnienia identyfikacji Prezydenta i identyfikacji prezydenckiej Kancelarii.