Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii powołało Fundację Platformy Przemysłu Przyszłości. Celem Fundacji jest działanie na rzecz wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw poprzez wspieranie ich transformacji cyfrowej.
Przewidywane działania Fundacji wymagają wprowadzenia marki aktywnej zarówno w Polsce, jak i w Europie. W wyniku przeprowadzonego przetargu opracowanie marki powierzono zespołowi BrandLive.
Strategia marketingowa
Znak marki
Strategia komunikacji
Rekomendacja kanałów komunikacji internetowej
Specyfikacja zasobów i działań Chat Bota
Specyfikacja zasobów i działań Contact Center
System identyfikacji wizualnej
Wykreowaliśmy markę wyrazistą na tle podobnych platform innych krajów europejskich.
Wizerunek marki podkreśla nowoczesność i innowacyjność, odnoszące się do specyfiki Przemysłu 4.0. Cechą charakterystyczną naszego opracowania jest mobilne, wielowariantowe godło marki, zmieniające swą formę w zależności od nośnika identyfikacji lub czasu ekspozycji przekazu cyfrowego.
Znaleźliśmy optymalne rozwiązania komunikacji internetowej przewidywanej dla Platformy i jej marki.