Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii

Sytuacja jaką zastaliśmy

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii powołało Fundację Platformy Przemysłu Przyszłości. Celem Fundacji jest działanie na rzecz wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw poprzez wspieranie ich transformacji cyfrowej.

Przewidywane działania Fundacji wymagają wprowadzenia marki aktywnej zarówno w Polsce, jak i w Europie. W wyniku przeprowadzonego przetargu opracowanie marki powierzono zespołowi BrandLive.

Zakres naszych prac

Strategia marketingowa

Znak marki

Strategia komunikacji

Rekomendacja kanałów komunikacji internetowej

Specyfikacja zasobów i działań Chat Bota

Specyfikacja zasobów i działań Contact Center

System identyfikacji wizualnej

Efekt jaki uzyskaliśmy

Wykreowaliśmy markę wyrazistą na tle podobnych platform innych krajów europejskich.

Wizerunek marki podkreśla nowoczesność i innowacyjność, odnoszące się do specyfiki Przemysłu 4.0. Cechą charakterystyczną naszego opracowania jest mobilne, wielowariantowe godło marki, zmieniające swą formę w zależności od nośnika identyfikacji lub czasu ekspozycji przekazu cyfrowego.

Znaleźliśmy optymalne rozwiązania komunikacji internetowej przewidywanej dla Platformy i jej marki.

Powrót do artykułów

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz wyceny?

Skontaktuj się z nami
Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.