TVP

Sytuacja jaką zastaliśmy

Dynamika rozwoju rynku medialnego zaowocowała rozwojem anten tematycznych – adresowanych do określonych grup odbiorców. Cyfryzacja oraz rosnące zapotrzebowanie na telewizję dostosowaną do współczesnych oczekiwań, wymagało korekty dotychczasowej struktury wizualnej.

Brak sprecyzowanej architektury marek obniżał jakość podejmowanych działań wizerunkowych. Rosnące potrzeby rynkowe wymagały nowoczesnej standaryzacji i sprecyzowanej hierarchii stosowania marek.

Szeroki zakres oddziaływania Telewizji Polskiej i jej rozległa struktura wymagały spójnego rozwiązania, które pozwoliłyby uporządkować jej wizualne oblicze. Podejmowane wcześniej działania identyfikacyjne nie oddawały pozycji zajmowanej przez Telewizję. Rozdrobniona wizualnie struktura oraz indywidualne rozwiązania poszczególnych jednostek osłabiały obraz TVP.

Zakres naszych prac

  • strategia marki korporacyjnej TVP i rodziny submarek
  • koncepcja architektury marek
  • projekt nowych znaków marek oraz projekt znaków emisyjnych: TVP,  TVP1, TVP2, TVP3, TVP Polonia, TVP Kultura, TVP Sport, TVP Seriale, TVP Historia, TVP Info, 16 Oddziałów Regionalnych
  • projekt identyfikacji wizualnej Korporacji TVP
  • projekt identyfikacji wizualnych submarek TVP1, TVP2, TVP3, TVP Polonia
  • projekty identyfikacji wizualnej 16 Oddziałów Regionalnych
  • komunikacja wewnętrzna w zakresie tworzenia nowego wizerunku
  • formalizacja zarządzania wizerunkiem
  • opracowanie dokumentów wewnętrznych, rozporządzeń, kart stanowiskowych
  • szkolenia dotyczące marki, identyfikacji, wizerunku
  • badania koncepcji z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, odbioru społecznego
  • audyt, inwentaryzacja, klasyfikacja nośników wizerunku
  • księga Systemu Identyfikacji Wizualnej Telewizji Polskiej SA
  • przewodniki Systemu Identyfikacji Wizualnych Oddziałów i Submarek
  • wprowadzenie cyfrowych platform zarządzania brandingiem.

Efekt jaki uzyskaliśmy

Powstała nowa architektura marek, porządkująca strukturę wizualną.

Określono przynależność poszczególnych submarek do właściwych poziomów struktury TVP.

Submarki otrzymały nowoczesne, cyfrowe narzędzia ułatwiające zarządzanie brandingiem.

Wprowadzone zmiany zwiększyły spójność komunikacji TVP.

Powrót do artykułów

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz wyceny?

Skontaktuj się z nami
Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.