Oferta

Branding sieci sprzedaży

Nowe marki
Rebranding
Odświeżanie marek
Branding produktów sieciowych

To projekty

wymagające dużego doświadczenia i nadzwyczajnej organizacji.

  • Strategia marki
  • Audyt wizerunkowy
  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Koncepcja nazwy i znaku
  • Weryfikacja oznaczeń podobnych i rejestracja marki
  • Badania marek z zakresu psychologii i ergonomii widzenia
  • Styl marki i Key Visual
  • Strona internetowa
  • System identyfikacji wizualnej
  • System informacji wizualnej
  • Kodyfikacja marki
  • Inwentaryzacja sieci placówek
  • Projekt architektoniczny i wizerunkowy sieci placówek
  • Projektowanie mebli, wyposażenia, POS, wzornictwa
  • Prototypy i pilotaże sieci placówek
  • Zarządzanie marką
  • Wdrożenie marki
  • Komunikacja wewnętrzna zmian w sieci
  • Komunikacja internetowa marki
  • Szkolenia z zakresu brandingu
  • Nadzór autorski

 

Orlen

Sieć stacji paliw. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja elementów bazowych marki, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej stacji, system informacji wizualnej stacji, projekty architektoniczne stacji, projekt wyposażenia, POS, kodyfikacja marki i sieci, prototypy i pilotaże, zarządzanie marką, wdrożenie marki, szkolenia z zakresu brandingu, nadzór autorski.

Lotto

Sieć kolektur i punktów sprzedaży. Audyt wizerunkowy, inwentaryzacja sieci, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, key visual, system identyfikacji wizualnej kolektur i punktów sprzedaży, projekty architektoniczne oraz wnętrz kolektur i punktów sprzedaży, koncepcja ekspozycji produktów, projekty mebli, wyposażenia, POS, wzornictwa, prototypy i pilotaże, wdrożenie marki, nadzór autorski.

Poczta Polska

Sieć placówek pocztowych. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej placówek, system informacji wizualnej placówek, projekty oznakowania oraz wnętrz placówek, projekt wyposażenia, POS, zarządzanie marką, wdrożenie marki, szkolenia z zakresu brandingu.

Bank Handlowy/ Handlobank/ Bank Handlowy City Group

Sieci placówek bankowych – projekt realizowany trzykrotnie. Dla placówek Banku Handlowego – Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, oznakowanie placówek, informacji wizualnej stacji, projekty architektoniczne stacji, projekt wyposażenia, POS, wdrożenie marki, szkolenia z zakresu brandingu, nadzór autorski. Dla placówek Handlobanku (projekt realizowany wspólnie z Wolff Olins/ London) – Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej placówek, system zachowań pracowników, kodyfikacja marki, projekty architektoniczne oraz wnętrz placówek, projekt wyposażenia, POS, wzornictwo, prototypy i pilotaże, wdrożenie marki, nadzór autorski. Dla placówek Bank Handlowy City Group – koncepcja współwystępowania marek, oznakowanie placówek, komunikacja wewnętrzna zmian.

Bank Śląski/ ING Bank Śląski

Sieci placówek bankowych – projekt realizowany dwukrotnie. Dla placówek Banku Śląskiego – strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych i rejestracja marki, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, projekty architektoniczne, kodyfikacja marki, szkolenia z zakresu brandingu, komunikacja wewnętrzna zmiany marki. Dla placówek ING Banku Śląskiego – analiza otoczenia rynkowego, koncepcja rebrandingu placówek.

Bank BZ WBK

Sieć placówek bankowych. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, projekty architektoniczne, kodyfikacja marki.

Lewiatan

Sieć sklepów. Strategia marki, audyt wizerunkowy, inwentaryzacja sieci, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej sieci, kodyfikacja marki, system zachowań pracowników, system informacji wizualnej, projekty oznakowania elewacji oraz wnętrz sklepów, koncepcja marki produktowej.

Stokrotka – Sieć sklepów. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej sieci, system informacji wizualnej, kodyfikacja marki, projekty oznakowania elewacji oraz wnętrz sklepów.

Nasze wybrane realizacje

Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2019
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.
Zapytaj o ofertę