Totalizator Sportowy

Sytuacja jaką zastaliśmy

Wizerunek Totalizatora Sportowego nie był korzystny. Kojarzony był z minioną epoką, hazardem i siermiężnością.

Dodatkowym obciążeniem był niespójny obraz, budowany przez dwie równolegle stosowane marki – Totalizator Sportowy i Lotto oraz brak jasno sprecyzowanych kompetencji tych marek. Mocno odczuwalny był brak właściwych narzędzi zarządzania marką.

Próby naprawy powyższej sytuacji przez naszych poprzedników, zakończyły się propozycjami nietrafionych rozwiązań i niepowodzeniem. W tej sytuacji zaproszono do współpracy nasz Zespół, mając na uwadze nasze rozległe doświadczenie w brandingu dużych i skomplikowanych organizacji.

Zakres naszych prac

Naszym zadaniem było przede wszystkim przeprowadzić Branding Totalizatora Sportowego w oparciu o nową markę – nowoczesną i stonowaną,

a także:

  • projekt nowego znaku marki
  • cyfrowa platforma zarządzania brandingiem
  • projekt identyfikacji wizualnej
  • analiza uwarunkowań historycznych marki Totalizator Sportowy.

Efekt jaki uzyskaliśmy

Wykreowaliśmy nowy znak korporacyjny, nawiązujący do tradycji i powiązany wizualnie z marką sieciową.

Marka Totalizator Sportowy została wyposażona w rozległy system identyfikacji wizualnej, dostosowany do potrzeb aktywnej i nowoczesnej korporacji.

Opracowaliśmy nowoczesne narzędzia zarządzania marką, podnosząc tym samym skuteczność i jakość brandingu w tak rozległej organizacji.

Nowy wizerunek jest sukcesywnie wdrażany a przeprowadzone badania potwierdzają jakość i zasadność przyjętych rozwiązań.

Powrót do artykułów

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz wyceny?

Skontaktuj się z nami
Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2019
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.
Zapytaj o ofertę