Rebranding banku

Współpraca z bankami

Nasz zespół zrealizował ponad 25-realizacji brandingowych dla czołowych Polskich Banków.
Wprowadzaliśmy nowo powstałe banki na Polski Rynek, jak również realizowaliśmy rebrandingi związane z fuzjami/zmianami właścicielskimi itp.

Rebranding banku - oferta

Oferujemy swoją wiedzę i doświadczenie, nawet w najcięższych organizacyjnie projektach rebrandingu banku. Mnogość różnorakich sytuacji trwających postępowań rebrandingowych utrwalił nas w przekonaniu, że każdy projekt ma bardzo indywidualny charakter. Dobieranie odpowiednich narzędzi brandingowych, kreatywność w sposobie ustalenia strategii marki banku na następne lata oraz kreacja brandingu, to nie lada zadanie do którego należy się bardzo dobrze przygotować.

Jako agencja brandingowa jesteśmy pełnoprawnym partnerem, często współpracujemy bezpośrednio z zarządem bądź działem marketingu.

W pierwszej kolejności po zapoznaniu się z briefem analizujemy obecną sytuację wizerunkową banku oraz określamy program brandingowy – będący nieodłącznym elementem każdej przedstawionej oferty.

W ramach realizacji projektu mogą Państwo liczyć na zakres prac rozpoczynający się od strategii marki, która wynika z przeprowadzeniu badań z zakresu otoczenia rynkowego oraz obecnego stanu marki. Przygotowujemy pełne założenia w formie rozbudowanego audytu, dając informację o potencjalnych możliwościach rozwoju dla banku.

Po określeniu strategii na rebranding banku, rozpoczynamy etap kreacji. Zajmujemy się tym kompleksowo, czyli przygotowujemy cały System Identyfikacji Wizualnej marki banku, w tym są zawarte oczywiście także projekty wizualne produktów bankowych.

Po zakończeniu etapu projektowego nadchodzi etap wdrożenia rebrandingu, w którym także jesteśmy do pełnej dyspozycji.

 

Pierwszy prywatny bank w Polsce Solidarność Chase Bank

Strategia marki, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, komunikacja marki.

Pierwszy „McBank” w Polsce – Handlobank, submarka sieciowa Banku Handlowego (projekt zrealizowany wspólnie z Wolff Olins/ London)

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, kodyfikacja marki, system zachowań, projekty mebli, wyposażenia, POS, prototypy i pilotaże, wdrożenia, komunikacja marki, zarządzanie marką, nadzór autorski.

Pierwszy wirtualny bank w Polsce – mBank, submarka internetowa BRE Banku

Koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

Bank Handlowy w Warszawie

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza historii banku, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, wdrożenia, szkolenia z zakresu brandingu, zarządzanie marką.

Bank Handlowy Citigroup

Branding łączenia banków, audyt wizerunkowy, koncepcja współwystępowania znaków, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek, komunikacja

wewnętrzna, komunikacja zewnętrzna.

Bank Śląski

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, komunikacja wewnętrzna zmiany marki, szkolenia z zakresu brandingu.

ING Bank Śląski

Branding łączenia banków. Koncepcja korporacji i sieci placówek, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, styl marki, wytyczne komunikacyjne.

Bank Zachodni WBK

Branding łączenia banków. Strategia marki, koncepcja współwystępowania znaków, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji sieci placówek.

BZ WBK Santander

Branding łączenia banków. Koncepcja zmiany znaku BZ WBK, koncepcja współwystępowania marek, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek łączonych.

Bank Pocztowy

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, pilotaż sieci placówek, wdrożenia marki, nadzór autorski.

Pocztowy 24

Submarka Banku Pocztowego – koncepcja znaku, branding sieciowy, kodyfikacja marki.

BRE Bank

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, styl marki.

Multibank

Submarka BRE. Koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, wytyczne elewacji i wnętrz sieci placówek, kodyfikacja marki.

Bank Millenium

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, komunikacja marki.

Bank Millenium Prestige

Submarka Banku Millenium. Strategia marki, koncepcja znaku,  system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, komunikacja zewnętrzna.

Kredyt Bank

Branding łączenia banków. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, komunikacja wewnętrzna zmiany marki.

Bank BPS

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, rebranding wizerunku grupy, kodyfikacja marki.

Bank Spółdzielczy w Kościerzynie

Strategia marki, system identyfikacji wizualnej, wydarzenia, kodyfikacja marki, nadzór autorski.

Smart Bank

Bank wirtualny. Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, założenia komunikacji marki.

BGŻ Optima

Bank wirtualny, submarka BGŻ. Koncepcja odświeżenia znaku, kodyfikacja marki.

Bank Gdański

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji sieci placówek.

BIG Bank Gdański

Branding łączenia banków. Strategia marki, koncepcja współwystępowania znaków, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, zarządzanie marką.

Powszechny Bank Kredytowy

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego.

Bank BPH PBK

Strategia marki.

Bank Przemysłowo – Handlowy

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia.

Bank Przemysłowy

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji sieci placówek.

Meritum Bank

Strategia marki, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura wnętrz sieci placówek.

Amerbank

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura wnętrz sieci placówek, zarządzanie marką.

 

 

 

Zapytania ofertowe bądź zaproszenie do przetargu, prosimy o kierowanie na biuro@brandlive.pl

 


 

Rebranding Banku - nasze realizacje

Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Kontakt

BRANDLIVE Sp. z o.o.,
ul. Żurawia 45, 00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
NIP: 7010823327,
REGON: 380258327,
KRS: 0000729619
Godziny otwarcia: pon. - pt. 09:00 - 17:00

BRANDLIVE | Agencja Kreatywna - Brandingowa © 2021 All rights reserved.