Branding miasta

System Identyfikacji Miejskiej

Nasza agencja kreatywna zajmuje się brandingiem w zakresie:
– Herbu miasta,
– Logo gminy, powiatów
– Systemu Identyfikacji Miejskiej
– Projektowaniem marek i produktów turystycznych

 

Marka terytorialna

Jaki zakres prac rekomendujemy?

Przyciągnie nowych mieszkańców, zachęcanie do nowych zameldowań czy rozwój zaplecza przedsiębiorstw jest istotne dla wielu miast. W tym celu koniecznie jest odpowiednie kreowanie wizerunku miasta, powiatu i gminy. Jedną ze specjalizacji naszej warszawskiej agencji jest branding terytorialny – inwestycja w nasz zespół to sukces w rozwoju Twoich okolic. Zapraszamy do skorzystania z oferowanych przez nas usług z zakresu promocji i reklamy, a zobaczysz, jak rozwija się Twoje miasto.

Zajmujemy się kreowaniem wizerunku i ogółem pojętym brandingiem terytorialnym powiatu i gminy. Nie ograniczamy się do jednej miejscowości, dokładamy wszelkich starań, aby wspomóc w rozwoju większego obszaru! Dzięki nam możesz cieszyć się napływem nowych przedsiębiorców i zameldowań.

  • Strategia herbu, marki
  • Audyt wizerunkowy
  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Koncepcja herbu, znaku
  • Weryfikacja oznaczeń podobnych i rejestracja herbu, marki
  • Badania marek z zakresu psychologii i ergonomii widzenia
  • Styl wizerunkowy i Key Visual
  • Strona internetowa
  • System identyfikacji wizualnej
  • System informacji wizualnej
  • Architektura i wnętrza
  • Wydarzenia
  • Kodyfikacja herbu, marki
  • Zarządzanie herbem, marką
  • Wdrożenie herbu, marki
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Komunikacja internetowa
  • Szkolenia z zakresu brandingu
  • Nadzór autorski

Miasto Sopot

Strategia marki, strategia rozwoju turystyki, koncepcja produktów turystycznych, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, analiza historii Miasta, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, system informacji miejskiej, wydarzenia, kodyfikacja marki, program wdrożeń.

Miasto Szczecin

Projekt całościowego systemu informacji miejskiej. Audyt wizerunkowy, analiza ruchu kołowego, wodnego i pieszego, analiza ruchu turystycznego, analiza struktury miasta, analiza szczecińskiej historii informacji miejskiej, styl wizerunkowy, elementy bazowe systemu, system informacji miejskiej, mała architektura, kodyfikacja informacji miejskiej.

Miasto Kościerzyna

Strategia wizerunku Miasta, audyt wizerunkowy, analiza heraldyczna, korekta herbu, styl wizerunkowy, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja herbu oraz identyfikacji wizualnej.

Powiat Kościerski

Strategia wizerunku Powiatu, audyt wizerunkowy, analiza heraldyczna, korekta herbu, styl wizerunkowy, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja herbu oraz identyfikacji wizualnej.

Gmina Stegna

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

Zamek w Wiśle

Audyt wizerunkowy, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

Jantarowe Wybrzeże

Marka turystyczna. Audyt wizerunkowy, koncepcja znaku, kodyfikacja marki.

Żabi Brzeg

Marka miejsca. Strategia marki, analiza historyczna, koncepcja nazwy i znaku, system identyfikacji wizualnej.

ZŻZ Żuławska Zdrowa Żywność

Marka regionalna. Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja nazwy znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych.

 

 

Zapytanie ofertowe bądź zaproszenie do przetargu, prosimy o przesłanie na biuro@brandlive.pl

 


 

Nasze wybrane realizacje

Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.