System Identyfikacji Miejskiej
Nasza agencja kreatywna zajmuje się brandingiem w zakresie:
– Herbu miasta,
– Logo gminy, powiatów
– Systemu Identyfikacji Miejskiej
– Projektowaniem marek i produktów turystycznych
Jaki zakres prac rekomendujemy?
.oferta-third-row ul { list-style: disc; position: relative; padding-left: 22px; margin-right: 25vw; margin-left: 30vw; display: flex; flex-wrap: wrap; flex-direction: column; max-height: 33rem;}.oferta-third-row ul li margin-right: 3em;}
Przyciągnie nowych mieszkańców, zachęcanie do nowych zameldowań czy rozwój zaplecza przedsiębiorstw jest istotne dla wielu miast. W tym celu koniecznie jest odpowiednie kreowanie wizerunku miasta, powiatu i gminy. Jedną ze specjalizacji naszej warszawskiej agencji jest branding terytorialny – inwestycja w nasz zespół to sukces w rozwoju Twoich okolic. Zapraszamy do skorzystania z oferowanych przez nas usług z zakresu promocji i reklamy, a zobaczysz, jak rozwija się Twoje miasto.
Zajmujemy się kreowaniem wizerunku i ogółem pojętym brandingiem terytorialnym powiatu i gminy. Nie ograniczamy się do jednej miejscowości, dokładamy wszelkich starań, aby wspomóc w rozwoju większego obszaru! Dzięki nam możesz cieszyć się napływem nowych przedsiębiorców i zameldowań.
Strategia marki, strategia rozwoju turystyki, koncepcja produktów turystycznych, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, analiza historii Miasta, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, system informacji miejskiej, wydarzenia, kodyfikacja marki, program wdrożeń.
Projekt całościowego systemu informacji miejskiej. Audyt wizerunkowy, analiza ruchu kołowego, wodnego i pieszego, analiza ruchu turystycznego, analiza struktury miasta, analiza szczecińskiej historii informacji miejskiej, styl wizerunkowy, elementy bazowe systemu, system informacji miejskiej, mała architektura, kodyfikacja informacji miejskiej.
Strategia wizerunku Miasta, audyt wizerunkowy, analiza heraldyczna, korekta herbu, styl wizerunkowy, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja herbu oraz identyfikacji wizualnej.
Strategia wizerunku Powiatu, audyt wizerunkowy, analiza heraldyczna, korekta herbu, styl wizerunkowy, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja herbu oraz identyfikacji wizualnej.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.
Audyt wizerunkowy, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.
Marka turystyczna. Audyt wizerunkowy, koncepcja znaku, kodyfikacja marki.
Marka miejsca. Strategia marki, analiza historyczna, koncepcja nazwy i znaku, system identyfikacji wizualnej.
Marka regionalna. Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja nazwy znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych.