Oferta

Branding grup kapitałowych

Nowe marki
Rebranding
Odświeżanie marek
Architektura marek grupy kapitałowej

Grupa kapitałowa

Rekomendowany zakres prac:

  • Strategia grupy
  • Audyt wizerunkowy
  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Koncepcja architektury marek
  • Poziomy powiązań biznesowych i wizualnych
  • Koncepcja nazw i znaków
  • Weryfikacja oznaczeń podobnych i rejestracja marek
  • Badania marek z zakresu psychologii i ergonomii widzenia
  • Styl marek i Key Visual
  • Systemy identyfikacji wizualnej grupowej i indywidualnej
  • Strony internetowe
  • Kodyfikacja grupowa i indywidualna marek
  • Zarządzanie grupą marek
  • Wdrożenie grupy marek
  • Komunikacja wewnętrzna zmian w grupie kapitałowej
  • Szkolenia z zakresu brandingu
  • Nadzór autorski

Grupa Orbis

Branding grupy realizowany dwukrotnie. Budowa grupy kapitałowej z rozdzieleniem na hotele, przewozy i biura podróży – strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek zależnych, komunikacja wewnętrzna, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, kodyfikacja marek. Po dołączeniu Orbisu do Accor Hotels – strategia grupy wielopoziomowej, rebranding korporacyjny, wytyczne komunikacyjne, kodyfikacja marek.

TVP Telewizja Polska

Branding grupy realizowany dwukrotnie. Budowa grupy marek anten i oddziałów TVP – strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding anten i oddziałów, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, kodyfikacja marek , zarządzanie markami, komunikacja wewnętrzna, szkolenia z zakresu brandingu grupowego. Po dołączeniu kanałów tematycznych – audyt marek grupy, strategia grupy, branding części nowych marek kodyfikacja marek.

Grupa Pekaes

Branding wielopoziomowej grupy transportowej. Strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek zależnych, badania z zakresu ergonomii i psychologii widzenia, badania rynkowe, kodyfikacja marek, ochrona znaku towarowego.

Grupa FM

Architektura marek z wiodącą marką radia RMF FM i markami podmiotów zależnych, strategia grupy, rebranding korporacyjny, rebranding marek zależnych, kodyfikacja marek.

Gwarant Grupa Kapitałowa

branding wielopoziomowej grupy spółek przemysłu ciężkiego, strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek zależnych, kodyfikacja marek, wytyczne komunikacyjne, ochrona znaku towarowego.

Grupa Elektrim

branding największej wówczas w Polsce, wielopoziomowej grupy spółek z różnych segmentów rynku, strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek kluczowych, wytyczne rebrandingu pozostałych spółek, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, kodyfikacja marek.

Grupa NDI

branding grupy spółek budowlanych, strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, znak marki wiodącej i marek zależnych, kodyfikacja marek.

Warta Glass Group

branding grupy hut szkła, strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek zależnych, wdrożenia, wytyczne komunikacyjne.

Instytut Dobrej Edukacji

branding grupy marek instytucji i placówek oświatowych, strategia grupy, architektura marek, branding marki wiodącej, branding marek zależnych.

Nasze wybrane realizacje

Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2019
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.
Zapytaj o ofertę