Ministerstwo Edukacji Narodowej

Sytuacja jaką zastaliśmy

Ministerstwo Edukacji Narodowej przygotowało reformę edukacji, wymagającą wielu Programów o różnym zakresie i różnej skali.

Wdrożenie Programów wymagało wprowadzenia spójnej szaty graficznej, ułatwiających szybką i jednoznaczną identyfikację nowych działań MEN-u.

Także wizualny wizerunek Ministerstwa, wymagał systemowego opracowania i regulacji w stosowaniu Orła Białego. Podjęto uzasadnioną decyzję, aby ze względów komunikacyjnych nie łączyć wizualnie Programów z identyfikacją MEN-u.

Zakres naszych prac

  • Koncepcja wizerunku rodziny Programów Edukacyjnych
  • projekty znaków poszczególnych Programów Edukacyjnych
  • kodyfikacja wizualna Programów Edukacyjnych
  • koncepcja wizerunku Ministerstwa Edukacji Narodowej
  • Projekt identyfikacji wizualnej Ministerstwa Edukacji Narodowej
  • szkolenia z zakresu wdrażania i zarządzania markami
  • księga Identyfikacji Wizualnej MEN
  • książka Wizualizacji Programów Edukacyjnych.

Efekt jaki uzyskaliśmy

Opracowaliśmy standard bazowy, łączący w sobie dwie cechy: prostotę i dynamizm. Standard stał się podstawą komponowania znaków poszczególnych Programów, ułatwiając tym samym uzyskanie efektu wysokiej spójności. Branding spełnił swe zadanie, korzystnie i jednoznacznie podkreślając wysiłki Ministerstwa. Wprowadziliśmy graficzny wyróżnik MEN-u w sytuacjach, gdzie ze względów formalnych nie było właściwym zastosowanie Orła Białego.

Powrót do artykułów
Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.