Agencja Kreatywna BrandLive

Kim jesteśmy?

Jako firma brandingowa funkcjonujemy od 1982 roku. Zrealizowaliśmy kilkaset projektów brandingowych; od pojedynczych zleceń na wykonanie logo i materiałów promocyjnych, po kompleksowe projekty brandingowe, jak i reklamowe. Pracowaliśmy zarówno dla dużych, średnich jak i małych firm. Realizowaliśmy kompleksowe projekty brandingowe dla chociażby PKN Orlen, Lotto, Totalizator Sportowy, Poczta Polska, 25-ciu Polskich Banków. Są to projekty, którymi warto się pochwalić i pokazać rangę ich realizacji, natomiast w kontekście wszystkich realizacji, duże projekty stanowią ok 20% naszego portfolio, reszta z nich to sektor MŚP.

 

Agencja brandingowa?

Celem naszej agencji jest realizowanie ponadprzeciętnie dobrych projektów brandingowych, abyśmy mieli pewność, że klient dzięki naszym działaniom będzie miał łatwiej uplasować swoją pozycję na rynku. Analizując późniejsze działania reklamowe naszych klientów w internecie, czy lokalnie często widzimy, że nasza robota została dobrze wykonana, a marka się sprzedaje.

 

 

W naszej agencji obecnie jest 8 stale pracujących osób. W zależności od wielkości projektu, czasu realizacji czy poziomu skomplikowania, współpracujemy z kilkunastoma sprawdzonymi freelancerami, dzięki czemu jesteśmy w stanie obsłużyć każdej wielkości projekt.

Każda z osób pracujących w naszej agencji jest ważnym elementem całej tej układanki. Naszym celem jest organiczny i stabilny rozwój, tym samym rozwijanie naszej agencji do globalnej marki obsługującej stale duże podmioty na globalnym rynku.

Dla naszych klientów dążymy do osiągnięcia wzrostu wartości marek ich firm, aby były one kojarzone z wysoką jakością i posiadała grupę stałych odbiorców. Budujemy wizerunek w taki sposób, aby rynek docelowy rozumiał i doceniał wartości oferowane mu przez dostawcę w odniesieniu do oferty konkurencyjnej, a jednocześnie wyróżniał się.

Wysoką efektywność działań uzyskujemy poprzez indywidualne podejście do potrzeb Klienta, polegające na optymalnym wyborze sposobu projektowania, promowania oraz zarządzania marką, aby w efekcie wyprzedzić swoją konkurencję i zwiększyć sprzedaż.

Historia

1982-1988
Zrealizowanie pierwszych projektów brandingowych uwzględniających design marek.
1988-1991
Działaliśmy pod marką Signo. Prowadzenie projektów w zakresie strategii marek oraz designu.
1991-2003
Działaliśmy pod marką Grupa A5. Projekty w których oprócz strategii marek, designu wchodziły w skład również badania rynkowe oraz wdrożenia. W roku 1999-2001 w wyniku połączenia Petrochemii Płock i CPN stworzyliśmy markę PKN ORLEN.
2003-2012
Działaliśmy pod marką Loża A5. Z sukcesem udało nam się zrealizować projekty brandingowe dla kilku największych banków w Polsce, Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Gwarant Grupy Kapitałowej.
2012-2016
Działaliśmy pod marką Sztuka Tworzenia Marek w ramach której udało nam się przeprowadzić brandingi dla chociażby Poczty Polskiej, TVP, Totalizator Sportowy oraz Lotto.
od 2018 roku
Obecnie w BRANDLIVE realizujemy projekty brandingowe skupiające się na kompleksowym zakresie usług począwszy od audytu, projektowania marek, sieci handlowych, marek korporacyjnych czy produktowych.

Zespół

Bartłomiej Ćwiąkała

General Manager

Krzysztof Górski

Creative Art Director

Tadeusz II Piotr Górski

Strategic Director

Konrad Wienczatek

Designer

Aleksander Szczepanik

Designer/3D

Tomasz Skrobun

Architect/Interior Design

Piotr Kowalski

Web Development

Bartłomiej Michałowicz

Business Account Manager
Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.