Jako firma brandingowa funkcjonujemy od 1982 roku. Zrealizowaliśmy kilkaset projektów brandingowych; od pojedynczych zleceń na wykonanie logo i materiałów promocyjnych, po kompleksowe projekty brandingowe, jak i reklamowe. Pracowaliśmy zarówno dla dużych, średnich jak i małych firm. Realizowaliśmy kompleksowe projekty brandingowe dla chociażby PKN Orlen, Lotto, Totalizator Sportowy, Poczta Polska, 25-ciu Polskich Banków. Są to projekty, którymi warto się pochwalić i pokazać rangę ich realizacji, natomiast w kontekście wszystkich realizacji, duże projekty stanowią ok 20% naszego portfolio, reszta z nich to sektor MŚP.
Celem naszej agencji jest realizowanie ponadprzeciętnie dobrych projektów brandingowych, abyśmy mieli pewność, że klient dzięki naszym działaniom będzie miał łatwiej uplasować swoją pozycję na rynku. Analizując późniejsze działania reklamowe naszych klientów w internecie, czy lokalnie często widzimy, że nasza robota została dobrze wykonana, a marka się sprzedaje.
W naszej agencji obecnie jest 8 stale pracujących osób. W zależności od wielkości projektu, czasu realizacji czy poziomu skomplikowania, współpracujemy z kilkunastoma sprawdzonymi freelancerami, dzięki czemu jesteśmy w stanie obsłużyć każdej wielkości projekt.
Każda z osób pracujących w naszej agencji jest ważnym elementem całej tej układanki. Naszym celem jest organiczny i stabilny rozwój, tym samym rozwijanie naszej agencji do globalnej marki obsługującej stale duże podmioty na globalnym rynku.
Dla naszych klientów dążymy do osiągnięcia wzrostu wartości marek ich firm, aby były one kojarzone z wysoką jakością i posiadała grupę stałych odbiorców. Budujemy wizerunek w taki sposób, aby rynek docelowy rozumiał i doceniał wartości oferowane mu przez dostawcę w odniesieniu do oferty konkurencyjnej, a jednocześnie wyróżniał się.
Wysoką efektywność działań uzyskujemy poprzez indywidualne podejście do potrzeb Klienta, polegające na optymalnym wyborze sposobu projektowania, promowania oraz zarządzania marką, aby w efekcie wyprzedzić swoją konkurencję i zwiększyć sprzedaż.