Firma kosmetyczna specjalizująca się w produktach do pielęgnacji, opartych na naturalnych składnikach. Ideą naczelną jest łączenie kosmetyków z naturą, bazując na innowacyjnych rozwiązaniach.

HiSkin – Rebranding korporacyjny i produktowy

Sytuacja jaką zastaliśmy

Naczelnym zadaniem było podniesienie skuteczności oddziaływania marki. Analiza potwierdziła rynkową wartość marki, zbudowaną dzięki szerokiej gamie opakowań oraz komunikacji. Zdecydowaliśmy się na potrzebną korektę znaku, zbudowanego włącznie z liternictwa. Należało również rozwiązać graficznie problem nazwy, która powinna być nazwą jednoczłonową a jednocześnie rozdzielać dwie części składowe: HI i SKIN.

Dla pokreślenia prestiżu marki zastosowaliśmy achromatyczną, czarno-szaro-białą kolorystykę oraz wysublimowany krój pisma. Głównymi nośnikami marki są opakowania. Dlatego też opracowaliśmy znak marki w sposób ułatwiający aplikację na różnorodnym asortymencie produktów.

Zakres naszych prac

Naczelnym zadaniem było podniesienie skuteczności oddziaływania marki. Analiza potwierdziła rynkową wartość marki, zbudowaną dzięki szerokiej gamie opakowań oraz komunikacji. Zdecydowaliśmy się na potrzebną korektę znaku, zbudowanego włącznie z liternictwa. Należało również rozwiązać graficznie problem nazwy, która powinna być nazwą jednoczłonową a jednocześnie rozdzielać dwie części składowe: HI i SKIN.

Efekt jaki uzyskaliśmy

Dla pokreślenia prestiżu marki zastosowaliśmy achromatyczną, czarno-szaro-białą kolorystykę oraz wysublimowany krój pisma. Głównymi nośnikami marki są opakowania. Dlatego też opracowaliśmy znak marki w sposób ułatwiający aplikację na różnorodnym asortymencie produktów.