Bezpieczna giełda kryptowalut, wprowadzająca szereg innowacyjnych rozwiązań w branży krypto. Ideą Kangi jest zapewnienie swym klientom wolności i wpływu na ich przyszłość finansową.

Rebranding Kanga Exchange

Kanga Logo

Optymistyczny wizerunek wspiera styl wizualny, charakterystyczny dla marki.

Rebranding korporacyjny

Naturalnym środowiskiem Kangi jest świat cyfrowy. Wpływa to znacząco na zasady kierujące brandingiem i sposoby prezentacji. Mając na celu zwiększenie siły oddziaływania marki, przeprowadziliśmy rebranding, który to umożliwiał. Przeprojektowaliśmy logo zwiększając jego zauważalność oraz pozytywny ładunek, działający na podświadomość.

Zakres naszych prac

  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Strategia rebrandingu
  • Koncepcja ewolucji nazwy w kontekście submarek
  • Koncepcja ewolucji znaku marki
  • Badania komparatywne znaku marki
  • Koncepcja key visual marki
  • Koncepcja systemu wizualnego
  • Kodyfikacja marki

Efekt jaki uzyskaliśmy

Aktywne, dynamiczne i nowoczesne logo wsparte jest ożywczym, przyjaznym oranżem. Całość rebrandingu cechuje ujednolicenie grafiki oraz kolorystyki we wszystkich kanałach komunikacji. Przyjęte elastyczne rozwiązania, będą ułatwiały dalszy rozwój innowacji rynkowych.