Oferta

Branding osobisty

Marki
Herby

Marka osobista

Od czego zacząć?

  • Strategia marki, herbu
  • Koncepcja marki, herbu
  • System identyfikacji wizualnej
  • Kodyfikacja marki, herbu
  • Wdrożenie marki
  • Nadzór autorski

 

Ksiądz Biskup Ryszard Kasyna, Ordynariusz Diecezji Pelplińskiej

Herb osobisty. Symbolika herbu, analiza heraldyki kościelnej, koncepcja herbu, kodyfikacja herbu.

Lewart

Herb rodowy. Analiza heraldyczna, analiza źródeł, koncepcja odświeżenia herbu, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja herbu.

Korybut

Herb rodowy. Analiza heraldyczna, analiza źródeł, koncepcja odświeżenia herbu, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja herbu.

Awdaniec

Herb rodowy. Analiza heraldyczna, analiza źródeł, koncepcja odświeżenia herbu, kodyfikacja herbu.

Rodzina Państwa  Sieków

Marka rodziny. Strategia marki, koncepcja marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

Rodzina Państwa Bock

Marka rodziny. Koncepcja odświeżenia marki, kodyfikacja marki.

Margot Atelier

Marka osobista artystki plastyka. Strategia marki, koncepcja marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

Pan Krzysztof Gerula

Marka osobista doradcy podatkowego. Koncepcja marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

LEC Languages Education Consulting

Marka osobista językoznawcy. Koncepcja marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

Nasze wybrane realizacje

Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2019
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.
Zapytaj o ofertę