TVP – Jeden z największych projektów naszego zespołu!

Zakresem naszej w pracy dla TVP Telewizji Polskiej było opracowanie:

👉 Strategii marki korporacyjnej i rodziny submarek
👉 Koncepcji architektury marek
👉 Projektu nowych znaków
👉 Identyfikacji wizualnej Korporacji
👉 Komunikacji wewnętrznej w zakresie tworzenia nowego wizerunku
👉 Kart stanowiskowych, wewnętrznych rozporządzeń oraz dokumentacji
👉 Badania koncepcji z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, odbioru społecznego
👉 Audytu, inwentaryzacji, klasyfikacji nośników wizerunku
👉 Księgi identyfikacji wizualnej Telewizji Polskiej SA
👉 Przewodnika Systemu Identyfikacji Wizualnych Oddziałów i Submarek

TVP znaki

Case Study: https://brandlive.pl/projekty/tvp/

TVP

Postaw na silny i skuteczny brand. Skontaktuj się z nami.
+48 536 742 137 | biuro@brandlive.pl 

Post na instagram: @brandlive.pl

Zobacz nasze inne artykuły

Zobacz wszystkie
BRANDING – Baza wiedzy cz. 1
Branding to kreowanie świadomości marki oraz budowanie pożądanego wizerunku w oczach konsumentów. Proces brandingu skutecznie podkreśla wartości i wyróżnia markę.
BRANDING
Czytaj dalej
Wizualny wizerunek korporacji
Koherentność systemu identyfikacji korporacji i systemu identyfikacji sieci stacji paliw, zapewniały elementy bazowe. Stanowiły kompendium wiedzy na temat podstaw brandingu.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej
Identyfikacja Wizualna Sieci Stacji Paliw
Wizerunek sieci stacji paliw ORLEN był najważniejszą częścią realizowanego przez nas brandingu. Projekt obejmował trzy obszary – architekturę, identyfikację i informację wizualną.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej