Stało się! Zostaliśmy zaproszeni do wywiadu z Prezesem Fundacji Na Rzecz Rozwoju Talentów – Ireneuszem Osińskim. Omawialiśmy kilka aspektów, począwszy od naszego podejścia do realizacji kontraktów, kończywszy na obecnej sytuacji gospodarczej.
Ireneusz: (…) Poznaliśmy się już jakiś czas temu, poznałem Twoje możliwości, wiem, że tworzyłeś branding dla największych firm w Polsce, robiłeś m.in. branding poczty polskiej, którego proces trwał ok. 16 lat i nie był on projektem łatwym z tego co mówiłeś, prawda?
Tadeusz: 16 lat jak z bicza strzelił*, ale cóż to było za wyzwanie, jaka przednia zabawa przy tym wszystkim. Był to jedyny w swoim rodzaju przypadek kiedy zaczynałem współpracę z pocztą polską, Krzysztof (CEO/Art Director – Brandlive), natomiast w ostatniej fazie współpracy z pocztą Krzysztof był już pełnoprawnym projektantem, który pomagał wdrażać ten projekt.
Ireneusz: Bądź co bądź jest to jedna z największych firm w Polsce, ale powiedz mi – czy doświadczyłeś kiedyś skutków kryzysu gospodarczego?
Tadeusz: Miałem okazję przebyć już cztery kryzysy gospodarcze (ten czwarty to jest teraz), więc mam też swego rodzaju doświadczenie, jak i też punkt widzenia który pomaga patrzyć optymistycznie na to co się dzieje teraz. (…) Większość sytuacji która nas dotyczy ma swój początek, jak i swój koniec, więc traktujmy to jako pewną drogę którą trzeba przejść, natomiast od nas samych zależy jak na tej drodze się odnajdziemy.
http://ireneuszosinski.pl/marka-ktora-sprzedaje-czyli-o-brandingu-slow-kilka
Powiązane artykuły
W artykule bardzo obszernie opiszemy co to jest corporate identity, jakie jest jego zastosowanie oraz jak wykorzystać go celem osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Zaczynajmy więc! Pojęcia brandingowe CI – Corporate Identify – Całościowa identyfikacja. Tożsamość marki w formie charakterystycznego symbolu kształtuje formę przynależności do grupy, czy struktury. Odpowiedni kształt okularów, czy napisy na koszulkach tworzą wspólnotę […]
Kiedy jesteśmy odpowiedzialni za funkcjonowanie jakiejś konkretnej marki, z pewnością niejeden z nas często zastanawia się nad wprowadzaniem w jej zakresie różnego rodzaju zmian, które mogłyby przyczynić się do jeszcze lepszego jej funkcjonowania na obecnym rynku. Jeśli ktoś nie wie, co to jest rebranding, to tutaj właśnie znajdzie odpowiedź. Rebranding to nic innego, jak pewne zmodyfikowanie […]
W niniejszym artykule wskażemy, że system identyfikacji wizualnej nie jest odkryciem współczesnego biznesu, czego dowodzą jaskrawe przykłady systemowego podejścia do tworzenia jednolitego wizerunku sprzed wielu wieków. Szeroka tematyka pojęcia na przestrzeni dziejów ludzkości oraz jego ewolucja wymagałaby odrębnego, bardzo obszernego opracowania, wobec tego skoncentrowano się na trzech najbardziej znamiennych przykładach systemowego podejścia do wizerunku. Historyczne […]