Marka która sprzedaje – Ireneusz Osiński

Wywiad

Marka która sprzedaje, czyli o profesjonalnym brandingu słów kilka.

MARKA KTÓRA SPRZEDAJE, CZYLI O PROFESJONALNYM BRANDINGU SŁÓW KILKA.Spójność – jedno słowo, które w kontaktach międzyludzkich posiada wiele znaczeń. Możemy przez nie rozumieć zachowania, które pokrywają się z naszymi zasadami czy też stylem życia. Jednak nie odnosi się tylko do osób. Spójność jest nieodłączną częścią wizerunku firmy, dobrej firmy.W obecnych czasach, kiedy straciliśmy zaufanie do rządzących, kiedy przeżywamy kryzys wiary w lepsze jutro, tylko osoby czy instytucje, które w ciężkich czasach w dalszym ciągu budzą nasze zaufanie przetrwają. Być może wyda Ci się to banalne, ale ja wierzę w to co mówię. Sam pracując z ludźmi na różnych szczeblach menadżerskich, podkreślam jak bardzo jest to ważne. Uważam, że części niepowodzeń należy szukać w nas samych i starać się nad nimi pracować. Myślę, że nikogo nie trzeba przekonywać jak ważne jest budowanie marki. Trzeba pamiętać, że jest to proces długotrwały na który składa się nie tylko wiedza i doświadczenie ale też wiarygodność prowadzonych działań.W rozmowie z moim gościem padają bardzo ważne słowa na ten temat „…jeśli chcesz dowiedzieć się czy firma, z którą będziesz współpracował jest godna zaufania, najpierw spójrz na buty prezesa, a później zobacz jak wygląda toaleta”. Myślę, że pomiędzy słowami spójność i zaufanie, z czystym sumieniem mogę postawić znak równości. Mam przekonanie, że ten niepewny czas jest najlepszym momentem aby zbudować wiarygodną markę. To właśnie dziś wielu szuka wsparcia i odpowiedzi na trudne pytania. Tylko dzięki swojej wiedzy i zaangażowaniu społecznemu będziesz mógł zbudować trwały fundament, na którym powstaną rzeczy niezwykle.Zapraszam do obejrzenia wywiadu z Tadeuszem II Piotrem Górskim, Dyrektorem Strategicznym firmy Brandlive. Nieprzerwanie od 1982 roku zajmuje się brandingiem, realizując projekty wizerunkowe dla największych firm w Polsce.Więcej o Brandlive: www.instagram.com/brandlive.plPartnerzy programu:Bysewo-Kolor www.bysewo.euPracodawcy Pomorza

Gepostet von Ireneusz Osiński BLOG am Donnerstag, 9. April 2020

Zaproszeni!

Stało się! Zostaliśmy zaproszeni do wywiadu z Prezesem Fundacji Na Rzecz Rozwoju Talentów – Ireneuszem Osińskim. Omawialiśmy kilka aspektów, począwszy od naszego podejścia do realizacji kontraktów, kończywszy na obecnej sytuacji gospodarczej.

Wstęp:

Ireneusz: (…) Poznaliśmy się już jakiś czas temu, poznałem Twoje możliwości, wiem, że tworzyłeś branding dla największych firm w Polsce, robiłeś m.in. branding poczty polskiej, którego proces trwał ok. 16 lat i nie był on projektem łatwym z tego co mówiłeś, prawda?

Tadeusz: 16 lat jak z bicza strzelił*, ale cóż to było za wyzwanie, jaka przednia zabawa przy tym wszystkim. Był to jedyny w swoim rodzaju przypadek kiedy zaczynałem współpracę z pocztą polską, Krzysztof (CEO/Art Director – Brandlive), natomiast w ostatniej fazie współpracy z pocztą Krzysztof był już pełnoprawnym projektantem, który pomagał wdrażać ten projekt.

Ireneusz: Bądź co bądź jest to jedna z największych firm w Polsce, ale powiedz mi – czy doświadczyłeś kiedyś skutków kryzysu gospodarczego?

Tadeusz: Miałem okazję przebyć już cztery kryzysy gospodarcze (ten czwarty to jest teraz), więc mam też swego rodzaju doświadczenie, jak i też punkt widzenia który pomaga patrzyć optymistycznie na to co się dzieje teraz. (…) Większość sytuacji która nas dotyczy ma swój początek, jak i swój koniec, więc traktujmy to jako pewną drogę którą trzeba przejść, natomiast od nas samych zależy jak na tej drodze się odnajdziemy.

Całość materiału jest dostępne na:

http://ireneuszosinski.pl/marka-ktora-sprzedaje-czyli-o-brandingu-slow-kilka/

Powrót do artykułów
Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.