Stało się! Nasza agencja kreatywna została zaproszona do wywiadu z Prezesem Fundacji Na Rzecz Rozwoju Talentów – Ireneuszem Osińskim. Omawialiśmy kilka aspektów, począwszy od naszego podejścia do realizacji kontraktów, kończywszy na obecnej sytuacji gospodarczej.
Ireneusz: (…) Poznaliśmy się już jakiś czas temu, poznałem Twoje możliwości, wiem, że tworzyłeś branding dla największych firm w Polsce, robiłeś m.in. branding poczty polskiej, którego proces trwał ok. 16 lat i nie był on projektem łatwym z tego co mówiłeś, prawda?
Tadeusz: 16 lat jak z bicza strzelił*, ale cóż to było za wyzwanie, jaka przednia zabawa przy tym wszystkim. Był to jedyny w swoim rodzaju przypadek kiedy zaczynałem współpracę z pocztą polską, Krzysztof (CEO/Art Director – Brandlive), natomiast w ostatniej fazie współpracy z pocztą Krzysztof był już pełnoprawnym projektantem, który pomagał wdrażać ten projekt.
Ireneusz: Bądź co bądź jest to jedna z największych firm w Polsce, ale powiedz mi – czy doświadczyłeś kiedyś skutków kryzysu gospodarczego?
Tadeusz: Miałem okazję przebyć już cztery kryzysy gospodarcze (ten czwarty to jest teraz), więc mam też swego rodzaju doświadczenie, jak i też punkt widzenia który pomaga patrzyć optymistycznie na to co się dzieje teraz. (…) Większość sytuacji która nas dotyczy ma swój początek, jak i swój koniec, więc traktujmy to jako pewną drogę którą trzeba przejść, natomiast od nas samych zależy jak na tej drodze się odnajdziemy.
http://ireneuszosinski.pl/marka-ktora-sprzedaje-czyli-o-brandingu-slow-kilka
Powiązane artykuły
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre marki zapadają w pamięć, a inne giną w tłumie? Odpowiedź kryje się w skutecznym brandingu. Ale czym właściwie jest branding i dlaczego ma tak ogromne znaczenie dla Twojego biznesu? Zapraszam Cię w fascynującą podróż po świecie kreowania marki! Z tego artykułu dowiesz się: Czym jest branding? Definicja i kluczowe […]
Punkty styku to fundamentalny element budowania relacji między marką a klientem. Każda interakcja klienta z marką, od pierwszego kontaktu z reklamą po obsługę posprzedażową, stanowi punkt styku.
UX (User Experience) jest kluczowym elementem, który wpływa na zachowania użytkowników na stronie internetowej. Nawet niewielka zmiana w UX może mieć istotny wpływ na konwersję, a słabe UX może być powodem, dla którego użytkownicy będą szukać rozwiązań u konkurencji. Testy A/B stron internetowych Testy A/B są skutecznym sposobem na poznanie potrzeb użytkowników i wprowadzenie zmian […]