Stało się! Nasza agencja kreatywna została zaproszona do wywiadu z Prezesem Fundacji Na Rzecz Rozwoju Talentów – Ireneuszem Osińskim. Omawialiśmy kilka aspektów, począwszy od naszego podejścia do realizacji kontraktów, kończywszy na obecnej sytuacji gospodarczej.
Ireneusz: (…) Poznaliśmy się już jakiś czas temu, poznałem Twoje możliwości, wiem, że tworzyłeś branding dla największych firm w Polsce, robiłeś m.in. branding poczty polskiej, którego proces trwał ok. 16 lat i nie był on projektem łatwym z tego co mówiłeś, prawda?
Tadeusz: 16 lat jak z bicza strzelił*, ale cóż to było za wyzwanie, jaka przednia zabawa przy tym wszystkim. Był to jedyny w swoim rodzaju przypadek kiedy zaczynałem współpracę z pocztą polską, Krzysztof (CEO/Art Director – Brandlive), natomiast w ostatniej fazie współpracy z pocztą Krzysztof był już pełnoprawnym projektantem, który pomagał wdrażać ten projekt.
Ireneusz: Bądź co bądź jest to jedna z największych firm w Polsce, ale powiedz mi – czy doświadczyłeś kiedyś skutków kryzysu gospodarczego?
Tadeusz: Miałem okazję przebyć już cztery kryzysy gospodarcze (ten czwarty to jest teraz), więc mam też swego rodzaju doświadczenie, jak i też punkt widzenia który pomaga patrzyć optymistycznie na to co się dzieje teraz. (…) Większość sytuacji która nas dotyczy ma swój początek, jak i swój koniec, więc traktujmy to jako pewną drogę którą trzeba przejść, natomiast od nas samych zależy jak na tej drodze się odnajdziemy.
http://ireneuszosinski.pl/marka-ktora-sprzedaje-czyli-o-brandingu-slow-kilka
Powiązane artykuły
Skutecznie przeprowadzona analiza pomoże Ci ocenić mocne i słabe strony konkurencji jak i zidentyfikować zagrożenia oraz szanse dla Twojej marki. Analiza konkurencji jest punktem wyjścia dla wszystkich strategicznych decyzji biznesowych. Poprzez śledzenie konkurentów możesz przewidywać ich kolejne ruchy, identyfikować zachodzące na rynku zmiany oraz czerpać inspiracje. Zatem jakie elementy trzeba brać pod uwagę oraz w […]
Do stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej niezbędny jest brand book czyli księga znaków. Dzięki niej marka zawiera wszelkie wytyczne, by prawidłowo mogła używać logo do znakowania różnych produktów oraz firmowych gadżetów. Brand book gwarantuje spójność wizerunku Twojej firmy, dlatego jest niezbędny. Logo firmy musi nie tylko rewelacyjnie wyglądać, ale też być funkcjonalne – dzięki temu w […]
Często pada pytanie dotyczące wymiernego efektu rebrandingu. Pytanie zasadne, gdyż przeprowadzone prace nie powinny przecież służyć tylko wizualnej satysfakcji. Rebranding stanie się narzędziem zwiększającym sprzedaż, jeśli pamiętać będziemy o 3 zasadach. Dane finansowe dotyczące efektów prac rebrandingowych zwykle objęte są (i słusznie) umową o poufności i nie są upubliczniane. Jednak bazując na swych licznych realizacjach […]