Platforma Przemysłu Przyszłości

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii powołało Fundację Platformy Przemysłu Przyszłości.

Sytuacja jaką zastaliśmy

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii powołało Fundację Platformy Przemysłu Przyszłości. Celem Fundacji jest działanie na rzecz wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw poprzez wspieranie ich transformacji cyfrowej.

Platforma przemysłu przyszłości

Przewidywane działania Fundacji wymagają wprowadzenia marki aktywnej zarówno w Polsce, jak i w Europie. W wyniku przeprowadzonego przetargu opracowanie marki powierzono zespołowi BrandLive.

Zakres naszych prac

  • Strategia marketingowa
  • Znak marki
  • Strategia komunikacji
  • Rekomendacja kanałów komunikacji internetowej
  • Specyfikacja zasobów i działań Chat Bota
  • Specyfikacja zasobów i działań Contact Center
  • System identyfikacji wizualnej

Efekt jaki uzyskaliśmy

Wykreowaliśmy markę wyrazistą na tle podobnych platform innych krajów europejskich.

Wizerunek marki podkreśla nowoczesność i innowacyjność, odnoszące się do specyfiki Przemysłu 4.0. Cechą charakterystyczną naszego opracowania jest mobilne, wielowariantowe godło marki, zmieniające swą formę w zależności od nośnika identyfikacji lub czasu ekspozycji przekazu cyfrowego.

Znaleźliśmy optymalne rozwiązania komunikacji internetowej przewidywanej dla Platformy i jej marki.

Platforma przemysłu przyszłości
Platforma przemysłu przyszłości
Platforma przemysłu przyszłości