Nowe na naszym rynku zastosowanie brandingu, zwiększające dochodowość przedsiębiorstw. Zwiększanie wartości i skuteczności marek.
Branding nie musi być kosztem przedsiębiorstwa, którego efektem są bliżej nie określone, domniemane korzyści. Branding powinien być inwestycją przedsiębiorstwa, skutecznym narzędziem osiągania dochodów z prowadzonych przedsięwzięć. Wiemy jak to osiągać i jak przyczyniać się do rozwoju biznesu naszych Partnerów.
BRANDLIVE jest przedsięwzięciem, którego celem jest obiektywne zwiększanie dochodowości przedsiębiorstw. Osiągamy to poprzez realizację programów brandingowych łączących finanse, zarządzanie, marketing i design. W naszej pracy najistotniejszy jest dla zysk Właścicieli marek.
Jesteśmy najbardziej doświadczonym Zespołem brandingowym w Polsce. Specjalizujemy się nieprzerwanie w tej fascynującej dziedzinie od 1982 roku. Mamy na swym koncie ponad 350-ta brandingowych dzieł i bezustannie tworzymy nowe. Walczyliśmy z siermiężnością przedsiębiorstw w epoce PRL-u. Mamy swój brandingowy wkład w transformację ustrojową polskiej gospodarki a później w konkurencyjne zmagania firm na wolnym rynku.
Pracowaliśmy dla największych tuzów polskiej gospodarki. Ale też wspieraliśmy ambitnych przedsiębiorców, którzy dopiero budowali swą pozycję na rynku. Niezależnie od wielkości przedsięwzięcia, największą satysfakcję daje nam zwiększenie dochodowości firmy Partnera, który powierzył nam swoją markę.
Powiązane artykuły
UX (User Experience) jest kluczowym elementem, który wpływa na zachowania użytkowników na stronie internetowej. Nawet niewielka zmiana w UX może mieć istotny wpływ na konwersję, a słabe UX może być powodem, dla którego użytkownicy będą szukać rozwiązań u konkurencji. Testy A/B stron internetowych Testy A/B są skutecznym sposobem na poznanie potrzeb użytkowników i wprowadzenie zmian […]
Storytelling, czyli opowiadanie historii, jest jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii brandingowej. Historie pomagają nie tylko przekazywać informacje, ale także budować silne emocjonalne więzi z odbiorcami. W dzisiejszych czasach, gdy rynek jest niezwykle nasycony reklamami i przekazami marketingowymi, opowiadanie historii staje się jednym z najważniejszych sposobów na zwrócenie uwagi odbiorców i zbudowanie trwałej relacji z […]
GRP (gross rating point) to wskaźnik stosowany w marketingu do pomiaru skali oddziaływania reklamy. GRP mierzy, ile razy komunikat reklamowy pojawił się w różnych mediach i jaka część grupy docelowej go zobaczyła. Wskaźnik GRP mierzony jest w reklamie telewizyjnej, zewnętrznej, radiowej i internetowej. Po co obliczają indeks GRP? Firmy wchodzą w interakcje z potencjalnymi klientami […]