Projekt realizowany w roku 2016
TOTALIZATOR SPORTOWY
Marka korporacyjna: Totalizator Sportowy
ZAKRES NASZEGO OPRACOWANIA
SYTUACJA JAKĄ ZASTALIŚMY
Wizerunek Totalizatora Sportowego nie był korzystny. Kojarzony był z minioną epoką, hazardem i siermiężnością. Dodatkowym obciążeniem był niespójny obraz, budowany przez dwie równolegle stosowane marki – Totalizator Sportowy i Lotto oraz brak jasno sprecyzowanych kompetencji tych marek. Mocno odczuwalny był brak właściwych narzędzi zarządzania marką. Próby naprawy powyższej sytuacji przez naszych poprzedników, zakończyły się propozycjami nietrafionych rozwiązań i niepowodzeniem. W tej sytuacji zaproszono do współpracy nasz Zespół, mając na uwadze nasze rozległe doświadczenie w brandingu dużych i skomplikowanych organizacji.
CELE NASZYCH DZIAŁAŃ
EFEKT JAKI UZYSKALIŚMY
Wykreowaliśmy nowy znak korporacyjny, nawiązujący do tradycji i powiązany wizualnie z marką sieciową. Marka Totalizator Sportowy została wyposażona w rozległy system identyfikacji wizualnej, dostosowany do potrzeb aktywnej i nowoczesnej korporacji. Opracowaliśmy nowoczesne narzędzia zarządzania marką, podnosząc tym samym skuteczność i jakość brandingu w tak rozległej organizacji. Nowy wizerunek jest sukcesywnie wdrażany a przeprowadzone badania potwierdzają jakość i zasadność przyjętych rozwiązań.