× Kontakt Zespół Historia firmy
Logo Brandlive

TOTALIZATOR SPORTOWY

Projekt realizowany w roku 2016

TOTALIZATOR SPORTOWY

Marka korporacyjna: Totalizator Sportowy

 

ZAKRES NASZEGO OPRACOWANIA

  • Projekt nowego znaku marki
  • cyfrowa platforma zarządzania brandingiem
  • projekt identyfikacji wizualnej
  • analiza uwarunkowań historycznych marki Totalizator Sportowy.

SYTUACJA JAKĄ ZASTALIŚMY

Wizerunek Totalizatora Sportowego nie był korzystny. Kojarzony był z minioną epoką, hazardem i siermiężnością. Dodatkowym obciążeniem był niespójny obraz, budowany przez dwie równolegle stosowane marki – Totalizator Sportowy i Lotto oraz brak jasno sprecyzowanych kompetencji tych marek. Mocno odczuwalny był brak właściwych narzędzi zarządzania marką. Próby naprawy powyższej sytuacji przez naszych poprzedników, zakończyły się propozycjami nietrafionych rozwiązań i niepowodzeniem. W tej sytuacji zaproszono do współpracy nasz Zespół, mając na uwadze nasze rozległe doświadczenie w brandingu dużych i skomplikowanych organizacji.


CELE NASZYCH DZIAŁAŃ

  • Branding Totalizatora Sportowego w oparciu o nową markę – nowoczesną i stonowaną
  • znalezienie wizualnego powiązania między klasycznym znakiem Totalizatora Sportowego a Lotto, przy pełnej autonomii znaków wynikającej z odmiennej roli tych marek na rynku.

EFEKT JAKI UZYSKALIŚMY

Wykreowaliśmy nowy znak korporacyjny, nawiązujący do tradycji i powiązany wizualnie z marką sieciową. Marka Totalizator Sportowy została wyposażona w rozległy system identyfikacji wizualnej, dostosowany do potrzeb aktywnej i nowoczesnej korporacji. Opracowaliśmy nowoczesne narzędzia zarządzania marką, podnosząc tym samym skuteczność i jakość brandingu w tak rozległej organizacji. Nowy wizerunek jest sukcesywnie wdrażany a przeprowadzone badania potwierdzają jakość i zasadność przyjętych rozwiązań.