Wizerunek Totalizatora Sportowego nie był korzystny. Kojarzony był z minioną epoką, hazardem i siermiężnością.
Dodatkowym obciążeniem był niespójny obraz, budowany przez dwie równolegle stosowane marki – Totalizator Sportowy i Lotto oraz brak jasno sprecyzowanych kompetencji tych marek. Mocno odczuwalny był brak właściwych narzędzi zarządzania marką.
Próby naprawy powyższej sytuacji przez naszych poprzedników, zakończyły się propozycjami nietrafionych rozwiązań i niepowodzeniem. W tej sytuacji zaproszono do współpracy nasz Zespół, mając na uwadze nasze rozległe doświadczenie w brandingu dużych i skomplikowanych organizacji.
Naszym zadaniem było przede wszystkim przeprowadzić Branding Totalizatora Sportowego w oparciu o nową markę – nowoczesną i stonowaną,
a także:
Wykreowaliśmy nowy znak korporacyjny, nawiązujący do tradycji i powiązany wizualnie z marką sieciową.
Marka Totalizator Sportowy została wyposażona w rozległy system identyfikacji wizualnej, dostosowany do potrzeb aktywnej i nowoczesnej korporacji.
Opracowaliśmy nowoczesne narzędzia zarządzania marką, podnosząc tym samym skuteczność i jakość brandingu w tak rozległej organizacji.
Nowy wizerunek jest sukcesywnie wdrażany a przeprowadzone badania potwierdzają jakość i zasadność przyjętych rozwiązań.