Projekty i aranżacja sieci handlowych
Nasza agencja brandingowa specjalizuje się w realizacjach związanych z brandingiem sieci sprzedaży.
Jesteśmy w czołówce wykonawców brandingu dla największych sieci sprzedaży w Polsce.
Nasze największe realizacje z tego zakresu to kompleksowy branding Lotto wraz ze wszystkimi sieciami sprzedaży w Polsce, oraz PKN Orlen który swój wizualny wizerunek stacji Paliw zachowuje do dziś.
to projekty wymagające dużego doświadczenia i nadzwyczajnej organizacji
Budowanie marki lub jej ulepszanie jest naszą specjalizacją, a także pasją – stąd do wszystkich podejmowanych działań podchodzimy z najwyższym zaangażowaniem. Przekonało się o tym już wielu zadowolonych Klientów. W nasze usługi wpisuje się branding produktów i sieci sprzedaży. Dzięki nam na rynku istnieje wiele znanych i popularnych marek, które cieszą się naprawdę dużym sukcesem w swoich branżach.
W ramach podejmowanych działań, zespół naszej agencji zajmuje się wdrażaniem, zarządzaniem, a także budowaniem komunikacji brandingowej. Wystarczy zaufać naszej agencji, gdzie wiedza praktyczna idzie w parze z teoretyczną i podparta jest wieloletnim doświadczeniem.
Sieć stacji paliw. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja elementów bazowych marki, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej stacji, system informacji wizualnej stacji, projekty architektoniczne stacji, projekt wyposażenia, POS, kodyfikacja marki i sieci, prototypy i pilotaże, zarządzanie marką, wdrożenie marki, szkolenia z zakresu brandingu, nadzór autorski.
Sieć kolektur i punktów sprzedaży. Audyt wizerunkowy, inwentaryzacja sieci, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, key visual, system identyfikacji wizualnej kolektur i punktów sprzedaży, projekty architektoniczne oraz wnętrz kolektur i punktów sprzedaży, koncepcja ekspozycji produktów, projekty mebli, wyposażenia, POS, wzornictwa, prototypy i pilotaże, wdrożenie marki, nadzór autorski.
Sieć placówek pocztowych. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej placówek, system informacji wizualnej placówek, projekty oznakowania oraz wnętrz placówek, projekt wyposażenia, POS, zarządzanie marką, wdrożenie marki, szkolenia z zakresu brandingu.
Sieci placówek bankowych – projekt realizowany trzykrotnie. Dla placówek Banku Handlowego – Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, oznakowanie placówek, informacji wizualnej stacji, projekty architektoniczne stacji, projekt wyposażenia, POS, wdrożenie marki, szkolenia z zakresu brandingu, nadzór autorski. Dla placówek Handlobanku (projekt realizowany wspólnie z Wolff Olins/ London) – Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej placówek, system zachowań pracowników, kodyfikacja marki, projekty architektoniczne oraz wnętrz placówek, projekt wyposażenia, POS, wzornictwo, prototypy i pilotaże, wdrożenie marki, nadzór autorski. Dla placówek Bank Handlowy City Group – koncepcja współwystępowania marek, oznakowanie placówek, komunikacja wewnętrzna zmian.
Sieci placówek bankowych – projekt realizowany dwukrotnie. Dla placówek Banku Śląskiego – strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych i rejestracja marki, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, projekty architektoniczne, kodyfikacja marki, szkolenia z zakresu brandingu, komunikacja wewnętrzna zmiany marki. Dla placówek ING Banku Śląskiego – analiza otoczenia rynkowego, koncepcja rebrandingu placówek.
Sieć placówek bankowych. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, projekty architektoniczne, kodyfikacja marki.
Sieć sklepów. Strategia marki, audyt wizerunkowy, inwentaryzacja sieci, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, weryfikacja oznaczeń podobnych, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej sieci, kodyfikacja marki, system zachowań pracowników, system informacji wizualnej, projekty oznakowania elewacji oraz wnętrz sklepów, koncepcja marki produktowej.
Stokrotka – Sieć sklepów. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej sieci, system informacji wizualnej, kodyfikacja marki, projekty oznakowania elewacji oraz wnętrz sklepów.