Skuteczne projekty brandingowe
Posiadamy ogromne doświadczenie w prowadzeniu projektów dla Instytucji Państwowych.
Poniżej oferty znajdują się szczegóły.
Standardowy zakres prac:
.oferta-third-row ul { list-style: disc; position: relative; padding-left: 22px; margin-right: 25vw; margin-left: 30vw; display: flex; flex-wrap: wrap; flex-direction: column; max-height: 33rem;}.oferta-third-row ul li margin-right: 3em;}
Ministerstwa, Spółki Skarbu Państwa czy funkcje państwowe również mogą wymagać projektu stworzenia nowej bądź udoskonalenia obecnie funkcjonującej marki. Mamy duże doświadczenie w interdyscyplinarnej pracy przy projektach takiej rangi, co potwierdzają poniżej opisane realizacje.
Poniżej opisujemy możliwy zakres prac, którego większość bardzo często powtarza się w różnych tego typu projektach.
Uporządkowanie wizualnego wizerunku Urzędu Prezydenta RP. Analiza wizualnego wizerunku Urzędu Prezydenta w okresie II RP, analiza aktualnego wizualnego wizerunku prezydentów europejskich, analiza reguł obowiązujących w dyplomacji w zakresie wizualnym, audyt wizerunkowy, styl wizualny, standaryzacja Herbu Państwa, system identyfikacji wizualnej, branding siedzib Prezydenta RP, kodyfikacja wizualnego wizerunku.
Rebranding identyfikacji wizualnej Kancelarii Prezydenta RP. Analiza aktualnego wizerunku podobnych instytucji europejskich, analiza reguł obowiązujących w dyplomacji w zakresie wizualnym, audyt wizerunkowy, styl wizualny, koncepcja graficznego wyróżnika, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja wizualnego wizerunku.
Projekt realizowany na zlecenie Stolicy Apostolskiej. Analiza zasad heraldyki kościelnej, analiza atrybutów św. Stanisława, styl wizualny, koncepcja herbu, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja herbu i identyfikacji wizualnej.
Audyt wizerunkowy, analiza zasad komunikacji wizualnej NIK-u, styl wizualny, system identyfikacji wizualnej, standaryzacja wydawnictw NIK-u, kodyfikacja marki.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza brandingów pozostałych Ministerstw, styl marki, koncepcja marki Ministerstwa, koncepcja zbioru marek programowych, system identyfikacji wizualnej, system informacji wizualnej, kodyfikacja marek.
Projekt realizowany na zlecenie Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Strategia marki, strategia komunikacji internetowej, analiza podobnych, europejskich przedsięwzięć, analiza założeń Przemysłu 4.0, koncepcja wielopostaciowego znaku, badania marki z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.
Analiza brandingów filharmonii europejskich, audyt wizerunkowy, koncepcja adaptacji znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.
Strategia marki, analiza brandingów szpitali polskich i europejskich, analiza historii dzielnicy Bielany i Szpitala, koncepcja znaku, elementy bazowe, kodyfikacja marki, komunikacja wewnętrzna zmiany marki.
Branding Fundacji oraz grupy Szkół powołanych przez Fundację. Strategia marek, audyt wizerunkowy, koncepcja marki Fundacji, koncepcja marek Szkół, badania rynkowe, systemy identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek.