Architektura marek
Jako doświadczona agencja brandingowa mamy doświadczenie w brandingu grup kapitałowych.
Opracowujemy strategię grupy i jej cele rynkowe, następnie projektujemy architekturę marek grupy kapitałowej.
Kompleksowo zajmujemy się również obsługą brandingową jak i doradczą w zakresie komunikacji.
Rekomendowany zakres prac:
Odkryj możliwości dla biznesu, jakie oferuje nasza agencja z Warszawy, gdzie kreatywny zespół pracuje nad Twoim sukcesem. W ramach podejmowanych przez nas działań z zakresu brandingu grup kapitałowych zajmujemy się budowaniem strategii z zakresu komunikacji marketingowej, wdrażaniem i budową identyfikacji wizualnej, a także wykonujemy szereg innych działań, które przekładają się na skuteczną promocje.
Branding grup kapitałowych pozwala przede wszystkim na osiąganie założonych celów finansowych. Wbrew pozorom promocja jest potrzebna niemalże wszędzie, nawet tam, gdzie jedynie z pozoru może się wydawać, że reklama nie jest potrzebna. My się nie zgadzamy z takim stwierdzeniem. Dlatego też pokazujemy na przykładzie wielu zadowolonych Klientów, że skuteczna promocja ma znaczenie w każdym biznesie!
Branding grupy realizowany dwukrotnie. Budowa grupy kapitałowej z rozdzieleniem na hotele, przewozy i biura podróży – strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek zależnych, komunikacja wewnętrzna, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, kodyfikacja marek. Po dołączeniu Orbisu do Accor Hotels – strategia grupy wielopoziomowej, rebranding korporacyjny, wytyczne komunikacyjne, kodyfikacja marek.
Branding grupy realizowany dwukrotnie. Budowa grupy marek anten i oddziałów TVP – strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding anten i oddziałów, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, kodyfikacja marek , zarządzanie markami, komunikacja wewnętrzna, szkolenia z zakresu brandingu grupowego. Po dołączeniu kanałów tematycznych – audyt marek grupy, strategia grupy, branding części nowych marek kodyfikacja marek.
Branding wielopoziomowej grupy transportowej. Strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek zależnych, badania z zakresu ergonomii i psychologii widzenia, badania rynkowe, kodyfikacja marek, ochrona znaku towarowego.
Architektura marek z wiodącą marką radia RMF FM i markami podmiotów zależnych, strategia grupy, rebranding korporacyjny, rebranding marek zależnych, kodyfikacja marek.
branding wielopoziomowej grupy spółek przemysłu ciężkiego, strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek zależnych, kodyfikacja marek, wytyczne komunikacyjne, ochrona znaku towarowego.
branding największej wówczas w Polsce, wielopoziomowej grupy spółek z różnych segmentów rynku, strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek kluczowych, wytyczne rebrandingu pozostałych spółek, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, kodyfikacja marek.
branding grupy spółek budowlanych, strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, znak marki wiodącej i marek zależnych, kodyfikacja marek.
branding grupy hut szkła, strategia grupy, architektura marek, rebranding korporacyjny, rebranding spółek zależnych, wdrożenia, wytyczne komunikacyjne.
branding grupy marek instytucji i placówek oświatowych, strategia grupy, architektura marek, branding marki wiodącej, branding marek zależnych.