Rebranding logo i zmian właścicielskich

Fuzje/przejęcia firm a wizerunek

Jako agencja często uczestniczymy w realizacjach brandingu, gdzie doszło do zmian właścicielskich firm, czy zostały przeprowadzone fuzje.
Możemy Ci pomóc jako doświadczona agencja w całym procesie komunikacji brandingu i PR.
Przeprowadziliśmy kilkanaście tego typu przedsięwzięć i jesteśmy pewni, że po mądrym ustaleniu całego procesu, nowy wizerunek Twojej firmy zyska z nawiązką.

Fuzje i przejęcia

Rekomendowany zakres prac:

Łączenie się przedsiębiorstw w wielkie korporacje wiąże się nierzadko z koniecznością uaktualnienia danej marki. W końcu w wyniku takich działań zmienia się nierzadko oferta usługowo-produktowa nowo powstałych biznesów. Branding fuzji, przejęć czy zmian właścicielskich z powodzeniem wpisuje się w zakres specjalizacji naszego wysoce doświadczonego zespołu.

Nasza agencja doskonale wie, jak przeprowadzić branding przejęć, fuzji czy zmian właścicielskich, tak aby w wyniku podjętych działań, firma faktycznie odniosła prawdziwy sukces – zarówno na poziomie finansowym, jak i wizerunkowym. Dokładamy wszelkich starań, aby podejmowana przez nas praca, przełożyła się w Twoim biznesie na prawdziwy rozwój.

  • Strategia marki
  • Audyt wizerunkowy
  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Koncepcja nazwy i znaku
  • Weryfikacja oznaczeń podobnych i rejestracja marki
  • Badania marek z zakresu psychologii i ergonomii widzenia
  • Styl marki i Key Visual
  • Strona internetowa
  • System identyfikacji wizualnej
  • System informacji wizualnej
  • Architektura i wnętrza biurowe
  • Wystawiennictwo
  • Wydarzenia
  • Kodyfikacja marki
  • Inwentaryzacja sieci placówek
  • Projekt architektoniczny i wizerunkowy sieci placówek
  • Projektowanie mebli, wyposażenia, POS, wzornictwa
  • Prototypy i pilotaże sieci placówek
  • Zarządzanie marką
  • Wdrożenie marki
  • Komunikacja wewnętrzna zmiany marki
  • Komunikacja internetowa marki
  • Szkolenia z zakresu brandingu
  • Nadzór autorski

Telekomunikacja Polska

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja nazwy i znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, system zachowań, system przekazu, architektura wnętrz sieci placówek, kodyfikacja marki, zarządzanie marką, wdrożenie, szkolenia z zakresu brandingu, nadzór autorski.

LOT Polskie Linie Lotnicze (Projekt realizowany wspólnie z Wolff Olins/ London)

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, styl marki.

Energa Kompania Energetyczna

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, wystawiennictwo, kodyfikacja marki, wdrożenie, komunikacja wewnętrzna zmiany marki, szkolenia z zakresu brandingu.

Plus GSM

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku.

Gdańska Stocznia Remontowa

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, wystawiennictwo, kodyfikacja marki, wdrożenie, nadzór autorski.

Puławy Zakłady Azotowe

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, szkolenia z zakresu brandingu.

Orbis

Projekt realizowany trzykrotnie. Dla grupy Orbis, Hotels, Travel, Transport – strategia grupy, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaków w grupie, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marek, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek, zarządzanie markami, szkolenia z zakresu brandingu, komunikacja wewnętrzna zmiany marek, nadzór autorski. Dla grupy Orbis Grupa Hotelowa – strategia grupy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek. Dla fuzji Orbis + Accor – strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

Dębica Firma Oponiarska

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, szkolenia z zakresu brandingu.

Hortex

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, opakowania, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki

 

 

Zapytania ofertowe bądź zaproszenie do przetargu, prosimy o przesłanie na biuro@brandlive.pl



 

Nasze wybrane realizacje

Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.