Corporate Identity

Projekty dla dużych firm

Cechujące się ogromnym zakresem prac, który wymaga doświadczonego i interdyscyplinarnego zespołu. Bez wątpienia możemy się pochwalić pracą projektową i strategiczną dla Ikon Polskiego Designu.

Kompleksowe podejście

Odkryj realizacje, które oferujemy wielkim korporacjom. Z powodzeniem współpracujemy z największymi spółkami w naszym kraju. Branding dla dużych firm traktujemy jako wyzwanie, które chętnie podejmujemy.  Postaw na profesjonalną agencję brandingową z Warszawy i bądź pewien, że Twoja marka będzie miała się dobrze na rynku.

Corporate Identity to główna specjalizacja naszej agencji. Sprawdź jak działania z zakresu tworzenia identyfikacji wizualnej wpłyną na rozwój marki Twojego przedsiębiorstwa.

Co rekomendujemy w ramach współpracy?

  • Strategia marki
  • Audyt wizerunkowy
  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Koncepcja nazwy i znaku
  • Weryfikacja oznaczeń podobnych i rejestracja marki
  • Badania marek z zakresu psychologii i ergonomii widzenia
  • Styl marki i Key Visual
  • Strona internetowa
  • System identyfikacji wizualnej
  • System informacji wizualnej
  • Architektura i wnętrza biurowe
  • Wystawiennictwo
  • Wydarzenia
  • Kodyfikacja marki
  • Inwentaryzacja sieci placówek
  • Projekt architektoniczny i wizerunkowy sieci placówek
  • Projektowanie mebli, wyposażenia, POS, wzornictwa
  • Prototypy i pilotaże sieci placówek
  • Zarządzanie marką
  • Wdrożenie marki
  • Komunikacja wewnętrzna zmiany marki
  • Komunikacja internetowa marki
  • Szkolenia z zakresu brandingu
  • Nadzór autorski

PKN Orlen, Lotto, Poczta Polska, Totalizator Sportowy, Urząd Prezydenta RP – to znajdziesz w portfolio na naszej stronie.

Realizowaliśmy także projekty brandingowe dla:

 

Telekomunikacja Polska

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja nazwy i znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, system zachowań, system przekazu, architektura wnętrz sieci placówek, kodyfikacja marki, zarządzanie marką, wdrożenie, szkolenia z zakresu brandingu, nadzór autorski.

LOT Polskie Linie Lotnicze (Projekt realizowany wspólnie z Wolff Olins/ London)

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, styl marki.

Energa Kompania Energetyczna

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, wystawiennictwo, kodyfikacja marki, wdrożenie, komunikacja wewnętrzna zmiany marki, szkolenia z zakresu brandingu.

Plus GSM

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku.

Gdańska Stocznia Remontowa

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, wystawiennictwo, kodyfikacja marki, wdrożenie, nadzór autorski.

Puławy Zakłady Azotowe

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, szkolenia z zakresu brandingu.

Orbis

Projekt realizowany trzykrotnie. Dla grupy Orbis, Hotels, Travel, Transport – strategia grupy, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaków w grupie, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marek, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek, zarządzanie markami, szkolenia z zakresu brandingu, komunikacja wewnętrzna zmiany marek, nadzór autorski. Dla grupy Orbis Grupa Hotelowa – strategia grupy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek. Dla fuzji Orbis + Accor – strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

Dębica Firma Oponiarska

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, szkolenia z zakresu brandingu.

Hortex

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, opakowania, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki

Nasze wybrane realizacje

Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.