Corporate Identity
Cechujące się ogromnym zakresem prac, który wymaga doświadczonego i interdyscyplinarnego zespołu. Bez wątpienia możemy się pochwalić pracą projektową i strategiczną dla Ikon Polskiego Designu.
Odkryj realizacje, które oferujemy wielkim korporacjom. Z powodzeniem współpracujemy z największymi spółkami w naszym kraju. Branding dla dużych firm traktujemy jako wyzwanie, które chętnie podejmujemy. Postaw na profesjonalną agencję brandingową z Warszawy i bądź pewien, że Twoja marka będzie miała się dobrze na rynku.
Branding korporacyjny to główna specjalizacja naszej agencji. Mając ze sobą bagaż doświadczeń wynikający z realizacji dużych projektów, jesteśmy gotów do realizacji największych rynkowych projektów.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja nazwy i znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, system zachowań, system przekazu, architektura wnętrz sieci placówek, kodyfikacja marki, zarządzanie marką, wdrożenie, szkolenia z zakresu brandingu, nadzór autorski.
Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, styl marki.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, wystawiennictwo, kodyfikacja marki, wdrożenie, komunikacja wewnętrzna zmiany marki, szkolenia z zakresu brandingu.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, wystawiennictwo, kodyfikacja marki, wdrożenie, nadzór autorski.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, szkolenia z zakresu brandingu.
Projekt realizowany trzykrotnie. Dla grupy Orbis, Hotels, Travel, Transport – strategia grupy, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaków w grupie, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marek, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek, zarządzanie markami, szkolenia z zakresu brandingu, komunikacja wewnętrzna zmiany marek, nadzór autorski. Dla grupy Orbis Grupa Hotelowa – strategia grupy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek. Dla fuzji Orbis + Accor – strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, architektura marek, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, szkolenia z zakresu brandingu.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania rynkowe, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, opakowania, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki