Współpraca z bankami
Nasz zespół zrealizował ponad 25-realizacji brandingowych dla czołowych Polskich Banków.
Wprowadzaliśmy nowo powstałe banki na Polski Rynek, jak również realizowaliśmy rebrandingi związane z fuzjami/zmianami właścicielskimi itp.
Oferujemy swoją wiedzę i doświadczenie, nawet w najcięższych organizacyjnie projektach rebrandingu banku. Mnogość różnorakich sytuacji trwających postępowań rebrandingowych utrwalił nas w przekonaniu, że każdy projekt ma bardzo indywidualny charakter. Dobieranie odpowiednich narzędzi brandingowych, kreatywność w sposobie ustalenia strategii marki banku na następne lata oraz kreacja brandingu, to nie lada zadanie do którego należy się bardzo dobrze przygotować.
Jako agencja brandingowa jesteśmy pełnoprawnym partnerem, często współpracujemy bezpośrednio z zarządem bądź działem marketingu.
W pierwszej kolejności po zapoznaniu się z briefem analizujemy obecną sytuację wizerunkową banku oraz określamy program brandingowy – będący nieodłącznym elementem każdej przedstawionej oferty.
W ramach realizacji projektu mogą Państwo liczyć na zakres prac rozpoczynający się od strategii marki, która wynika z przeprowadzeniu badań z zakresu otoczenia rynkowego oraz obecnego stanu marki. Przygotowujemy pełne założenia w formie rozbudowanego audytu, dając informację o potencjalnych możliwościach rozwoju dla banku.
Po określeniu strategii na rebranding banku, rozpoczynamy etap kreacji. Zajmujemy się tym kompleksowo, czyli przygotowujemy cały System Identyfikacji Wizualnej marki banku, w tym są zawarte oczywiście także projekty wizualne produktów bankowych.
Po zakończeniu etapu projektowego nadchodzi etap wdrożenia rebrandingu, w którym także jesteśmy do pełnej dyspozycji.
Strategia marki, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, komunikacja marki.
Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, kodyfikacja marki, system zachowań, projekty mebli, wyposażenia, POS, prototypy i pilotaże, wdrożenia, komunikacja marki, zarządzanie marką, nadzór autorski.
Koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza historii banku, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, wdrożenia, szkolenia z zakresu brandingu, zarządzanie marką.
Branding łączenia banków, audyt wizerunkowy, koncepcja współwystępowania znaków, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek, komunikacja
wewnętrzna, komunikacja zewnętrzna.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, komunikacja wewnętrzna zmiany marki, szkolenia z zakresu brandingu.
Branding łączenia banków. Koncepcja korporacji i sieci placówek, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, styl marki, wytyczne komunikacyjne.
Branding łączenia banków. Strategia marki, koncepcja współwystępowania znaków, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji sieci placówek.
Branding łączenia banków. Koncepcja zmiany znaku BZ WBK, koncepcja współwystępowania marek, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek łączonych.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, pilotaż sieci placówek, wdrożenia marki, nadzór autorski.
Submarka Banku Pocztowego – koncepcja znaku, branding sieciowy, kodyfikacja marki.
Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, styl marki.
Submarka BRE. Koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, wytyczne elewacji i wnętrz sieci placówek, kodyfikacja marki.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, komunikacja marki.
Submarka Banku Millenium. Strategia marki, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, komunikacja zewnętrzna.
Branding łączenia banków. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, komunikacja wewnętrzna zmiany marki.
Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, rebranding wizerunku grupy, kodyfikacja marki.
Strategia marki, system identyfikacji wizualnej, wydarzenia, kodyfikacja marki, nadzór autorski.
Bank wirtualny. Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, założenia komunikacji marki.
Bank wirtualny, submarka BGŻ. Koncepcja odświeżenia znaku, kodyfikacja marki.
Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji sieci placówek.
Branding łączenia banków. Strategia marki, koncepcja współwystępowania znaków, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, zarządzanie marką.
Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego.
Strategia marki.
Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia.
Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji sieci placówek.
Strategia marki, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura wnętrz sieci placówek.
Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura wnętrz sieci placówek, zarządzanie marką.