Rebranding banku

Obsługa brandingowa

Nasz zespół zrealizował ponad 25-realizacji brandingowych dla czołowych Polskich Banków.
Wprowadzaliśmy nowo powstałe banki na Polski Rynek, jak również realizowaliśmy rebrandingi związane z fuzjami/zmianami właścicielskimi itp.

Agencja Kreatywna

Zmiany wizerunkowe banków, fuzje, przejęcia.

Nie tylko firmy prywatne, ale również i instytucje finansowe postrzegane są często przez pryzmat marki, którą prezentują. Branding agencji i produktów bankowych okazuje się niezwykle istotny w sprzedaży kolejnych usług, zarówno dla biznesów, jak i klientów indywidualnych. Dlatego też zapraszamy do skorzystania z umiejętności i wiedzy naszego zespołu agencji brandingowej z Warszawy, gdzie specjalizujemy się w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki.

Doskonale rozumiemy psychospołeczne aspekty, które wpływają na kwestie zakupowe w przypadku produktów finansowych. Dlatego też tak doskonale radzimy sobie w brandingu banków – dowodem na potwierdzenie tych słów są referencje wielu dotychczasowych, zadowolonych Klientów, którzy postanowili zaufać prawdziwym specjalistom z zakresu tworzenia skutecznej marki.

  • Strategia marki
  • Audyt wizerunkowy
  • Analiza otoczenia rynkowego
  • Koncepcja nazwy i znaku
  • Weryfikacja oznaczeń podobnych i rejestracja marki
  • Badania marek z zakresu psychologii i ergonomii widzenia
  • Styl marki i Key Visual
  • Strona internetowa
  • System identyfikacji wizualnej
  • System informacji wizualnej
  • Wydarzenia
  • Kodyfikacja marki
  • Inwentaryzacja sieci placówek
  • Projekt architektoniczny i wizerunkowy sieci placówek
  • Projektowanie mebli, wyposażenia, POS, wzornictwa
  • Prototypy i pilotaże sieci placówek
  • Zarządzanie marką
  • Wdrożenie marki
  • Komunikacja wewnętrzna zmiany marki
  • Komunikacja internetowa marki
  • Szkolenia z zakresu brandingu
  • Nadzór autorski

Pierwszy prywatny bank w Polsce Solidarność Chase Bank

Strategia marki, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, komunikacja marki.

Pierwszy „McBank” w Polsce – Handlobank, submarka sieciowa Banku Handlowego (projekt zrealizowany wspólnie z Wolff Olins/ London)

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, kodyfikacja marki, system zachowań, projekty mebli, wyposażenia, POS, prototypy i pilotaże, wdrożenia, komunikacja marki, zarządzanie marką, nadzór autorski.

Pierwszy wirtualny bank w Polsce – mBank, submarka internetowa BRE Banku

Koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki.

Bank Handlowy w Warszawie

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza historii banku, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, wdrożenia, szkolenia z zakresu brandingu, zarządzanie marką.

Bank Handlowy Citigroup

Branding łączenia banków, audyt wizerunkowy, koncepcja współwystępowania znaków, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek, komunikacja

wewnętrzna, komunikacja zewnętrzna.

Bank Śląski

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, komunikacja wewnętrzna zmiany marki, szkolenia z zakresu brandingu.

ING Bank Śląski

Branding łączenia banków. Koncepcja korporacji i sieci placówek, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, styl marki, wytyczne komunikacyjne.

Bank Zachodni WBK

Branding łączenia banków. Strategia marki, koncepcja współwystępowania znaków, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji sieci placówek.

BZ WBK Santander

Branding łączenia banków. Koncepcja zmiany znaku BZ WBK, koncepcja współwystępowania marek, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marek łączonych.

Bank Pocztowy

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, pilotaż sieci placówek, wdrożenia marki, nadzór autorski.

Pocztowy 24

Submarka Banku Pocztowego – koncepcja znaku, branding sieciowy, kodyfikacja marki.

BRE Bank

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, styl marki.

Multibank

Submarka BRE. Koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, wytyczne elewacji i wnętrz sieci placówek, kodyfikacja marki.

Bank Millenium

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, komunikacja marki.

Bank Millenium Prestige

Submarka Banku Millenium. Strategia marki, koncepcja znaku,  system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji i wnętrz sieci placówek, komunikacja zewnętrzna.

Kredyt Bank

Branding łączenia banków. Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, komunikacja wewnętrzna zmiany marki.

Bank BPS

Strategia marki, audyt wizerunkowy, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, styl marki, rebranding wizerunku grupy, kodyfikacja marki.

Bank Spółdzielczy w Kościerzynie

Strategia marki, system identyfikacji wizualnej, wydarzenia, kodyfikacja marki, nadzór autorski.

Smart Bank

Bank wirtualny. Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, styl marki, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, założenia komunikacji marki.

BGŻ Optima

Bank wirtualny, submarka BGŻ. Koncepcja odświeżenia znaku, kodyfikacja marki.

Bank Gdański

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji sieci placówek.

BIG Bank Gdański

Branding łączenia banków. Strategia marki, koncepcja współwystępowania znaków, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, zarządzanie marką.

Powszechny Bank Kredytowy

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego.

Bank BPH PBK

Strategia marki.

Bank Przemysłowo – Handlowy

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia.

Bank Przemysłowy

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura elewacji sieci placówek.

Meritum Bank

Strategia marki, koncepcja znaku, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura wnętrz sieci placówek.

Amerbank

Strategia marki, analiza otoczenia rynkowego, koncepcja nazwy i znaku, badania z zakresu psychologii i ergonomii widzenia, badania rynkowe, system identyfikacji wizualnej, kodyfikacja marki, architektura wnętrz sieci placówek, zarządzanie marką.

 

 

 

Zapytania ofertowe bądź zaproszenie do przetargu, prosimy o kierowanie na biuro@brandlive.pl

 


 

Nasze wybrane realizacje

Od 37 lat specjalizujemy się w brandingu, zwiększaniu sprzedaży oraz zarządzania marką. Skuteczna Agencja Brandingowa ➤ Sprawdź Ofertę

Social media

Kontakt

ul. Żurawia 45
00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
BRANDLIVE | AGENCJA BRANDINGOWA © Copyright 2020
Treść i schemat strony internetowej BRANDLIVE Sp. z o.o. są chronione prawem autorskim. Kopiowanie informacji lub danych dla celów komercyjnych, w szczególności korzystanie z tekstu, fragmentów tekstu lub zdjęć wymaga uprzedniej zgody BRANDLIVE Sp. z o.o. o ile nie zaznaczono inaczej. Oznakowania, które mogą być zabezpieczone na stronie BRANDLIVE Sp. z o.o. są zastrzeżone. Jest to szczególnie ważne w odniesieniu do marki BRANDLIVE i jej grupy kapitałowej oraz wszelkich związanych z nią symbolami czy znakami, takimi jak logo firmy.