Branding to silna i odnosząca sukcesy marka, która zarabia.

Nowe na naszym rynku zastosowanie brandingu, zwiększające dochodowość przedsiębiorstw. Zwiększanie wartości i skuteczności marek.

Branding nie musi być kosztem przedsiębiorstwa, którego efektem są bliżej nie określone, domniemane korzyści. Branding powinien być inwestycją przedsiębiorstwa, skutecznym narzędziem osiągania dochodów z prowadzonych przedsięwzięć. Wiemy jak to osiągać i jak przyczyniać się do rozwoju biznesu naszych Partnerów. 

BRANDLIVE jest przedsięwzięciem, którego celem jest obiektywne zwiększanie dochodowości przedsiębiorstw. Osiągamy to poprzez realizację programów brandingowych łączących finanse, zarządzanie, marketing i design. W naszej pracy najistotniejszy jest dla zysk Właścicieli marek.

Jesteśmy najbardziej doświadczonym Zespołem brandingowym w Polsce. Specjalizujemy się nieprzerwanie w tej fascynującej dziedzinie od 1982 roku. Mamy na swym koncie ponad 350-ta brandingowych dzieł i bezustannie tworzymy nowe. Walczyliśmy z siermiężnością przedsiębiorstw w epoce PRL-u. Mamy swój brandingowy wkład w transformację ustrojową polskiej gospodarki a później w konkurencyjne zmagania firm na wolnym rynku. 

Pracowaliśmy dla największych tuzów polskiej gospodarki. Ale też wspieraliśmy ambitnych przedsiębiorców, którzy dopiero budowali swą pozycję na rynku. Niezależnie od wielkości przedsięwzięcia, największą satysfakcję daje nam zwiększenie dochodowości firmy Partnera, który powierzył nam swoją markę.

Zobacz nasze inne artykuły

Zobacz wszystkie
Dobra wizytówka – podstawowe narzędzie identyfikacji wizualnej Twojej firmy.
Wizytówka jest niezbędnym elementem budowania wizerunku każdej firmy. Dowiedz się jak prawidłowo przygotować i stosować wizytówkę aby godnie reprezentować firmę.
BRANDING
Czytaj dalej
Marka i wynikające z niej korzyści finansowe
Wszystkie nasze prace brandingowe zmierzają zawsze ku konkretnym zyskom. Jakie obecnie trendy znajdziemy wśród agencji brandingowych?
INNOWACJE
Czytaj dalej