Branding to silna i odnosząca sukcesy marka, która zarabia.

Nowe na naszym rynku zastosowanie brandingu, zwiększające dochodowość przedsiębiorstw. Zwiększanie wartości i skuteczności marek.

Branding nie musi być kosztem przedsiębiorstwa, którego efektem są bliżej nie określone, domniemane korzyści. Branding powinien być inwestycją przedsiębiorstwa, skutecznym narzędziem osiągania dochodów z prowadzonych przedsięwzięć. Wiemy jak to osiągać i jak przyczyniać się do rozwoju biznesu naszych Partnerów. 

BRANDLIVE jest przedsięwzięciem, którego celem jest obiektywne zwiększanie dochodowości przedsiębiorstw. Osiągamy to poprzez realizację programów brandingowych łączących finanse, zarządzanie, marketing i design. W naszej pracy najistotniejszy jest dla zysk Właścicieli marek.

Jesteśmy najbardziej doświadczonym Zespołem brandingowym w Polsce. Specjalizujemy się nieprzerwanie w tej fascynującej dziedzinie od 1982 roku. Mamy na swym koncie ponad 350-ta brandingowych dzieł i bezustannie tworzymy nowe. Walczyliśmy z siermiężnością przedsiębiorstw w epoce PRL-u. Mamy swój brandingowy wkład w transformację ustrojową polskiej gospodarki a później w konkurencyjne zmagania firm na wolnym rynku. 

Pracowaliśmy dla największych tuzów polskiej gospodarki. Ale też wspieraliśmy ambitnych przedsiębiorców, którzy dopiero budowali swą pozycję na rynku. Niezależnie od wielkości przedsięwzięcia, największą satysfakcję daje nam zwiększenie dochodowości firmy Partnera, który powierzył nam swoją markę.

Zobacz nasze inne artykuły

Zobacz wszystkie
BRANDING – Baza wiedzy cz. 1
Branding to kreowanie świadomości marki oraz budowanie pożądanego wizerunku w oczach konsumentów. Proces brandingu skutecznie podkreśla wartości i wyróżnia markę.
BRANDING
Czytaj dalej
Wizualny wizerunek korporacji
Koherentność systemu identyfikacji korporacji i systemu identyfikacji sieci stacji paliw, zapewniały elementy bazowe. Stanowiły kompendium wiedzy na temat podstaw brandingu.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej
Identyfikacja Wizualna Sieci Stacji Paliw
Wizerunek sieci stacji paliw ORLEN był najważniejszą częścią realizowanego przez nas brandingu. Projekt obejmował trzy obszary – architekturę, identyfikację i informację wizualną.
PKN ORLEN Z NASZYCH PROJEKTÓW
Czytaj dalej