Nowe na naszym rynku zastosowanie brandingu, zwiększające dochodowość przedsiębiorstw. Zwiększanie wartości i skuteczności marek.
Branding nie musi być kosztem przedsiębiorstwa, którego efektem są bliżej nie określone, domniemane korzyści. Branding powinien być inwestycją przedsiębiorstwa, skutecznym narzędziem osiągania dochodów z prowadzonych przedsięwzięć. Wiemy jak to osiągać i jak przyczyniać się do rozwoju biznesu naszych Partnerów.
BRANDLIVE jest przedsięwzięciem, którego celem jest obiektywne zwiększanie dochodowości przedsiębiorstw. Osiągamy to poprzez realizację programów brandingowych łączących finanse, zarządzanie, marketing i design. W naszej pracy najistotniejszy jest dla zysk Właścicieli marek.
Jesteśmy najbardziej doświadczonym Zespołem brandingowym w Polsce. Specjalizujemy się nieprzerwanie w tej fascynującej dziedzinie od 1982 roku. Mamy na swym koncie ponad 350-ta brandingowych dzieł i bezustannie tworzymy nowe. Walczyliśmy z siermiężnością przedsiębiorstw w epoce PRL-u. Mamy swój brandingowy wkład w transformację ustrojową polskiej gospodarki a później w konkurencyjne zmagania firm na wolnym rynku.
Pracowaliśmy dla największych tuzów polskiej gospodarki. Ale też wspieraliśmy ambitnych przedsiębiorców, którzy dopiero budowali swą pozycję na rynku. Niezależnie od wielkości przedsięwzięcia, największą satysfakcję daje nam zwiększenie dochodowości firmy Partnera, który powierzył nam swoją markę.
Powiązane artykuły
Skutecznie przeprowadzona analiza pomoże Ci ocenić mocne i słabe strony konkurencji jak i zidentyfikować zagrożenia oraz szanse dla Twojej marki. Analiza konkurencji jest punktem wyjścia dla wszystkich strategicznych decyzji biznesowych. Poprzez śledzenie konkurentów możesz przewidywać ich kolejne ruchy, identyfikować zachodzące na rynku zmiany oraz czerpać inspiracje. Zatem jakie elementy trzeba brać pod uwagę oraz w […]
Do stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej niezbędny jest brand book czyli księga znaków. Dzięki niej marka zawiera wszelkie wytyczne, by prawidłowo mogła używać logo do znakowania różnych produktów oraz firmowych gadżetów. Brand book gwarantuje spójność wizerunku Twojej firmy, dlatego jest niezbędny. Logo firmy musi nie tylko rewelacyjnie wyglądać, ale też być funkcjonalne – dzięki temu w […]
Często pada pytanie dotyczące wymiernego efektu rebrandingu. Pytanie zasadne, gdyż przeprowadzone prace nie powinny przecież służyć tylko wizualnej satysfakcji. Rebranding stanie się narzędziem zwiększającym sprzedaż, jeśli pamiętać będziemy o 3 zasadach. Dane finansowe dotyczące efektów prac rebrandingowych zwykle objęte są (i słusznie) umową o poufności i nie są upubliczniane. Jednak bazując na swych licznych realizacjach […]