Budowanie marki kosmetycznej – jak do tego podejść?

Podchodząc do procesu brandingu marki kosmetycznej warto zwrócić uwagę na kluczowe aspekty z tego zakresu:

  1. Analizy otoczenia rynkowego marki
  2. Strategii wizerunkowej marki
  3. Nazwy marki
  4. Systemu identyfikacji wizualnej
  5. Komunikacji marketingowej wraz ze strategią promocji

Stworzenie marki kosmetycznej – konkurencja

Po wykonaniu badań związanych z targetem rynkowej naszej marki kosmetycznej, warto przygotować brief w postaci założeń projektowych, które będą służyć do późniejszej warstwy projektu brandingowego.

Analizując konkurencję, warto rozważyć marki kosmetyczne z różnych segmentów – Premium, Uniwersalne oraz budżetowych.

Artykuł wspierany dzięki uprzejmości https://kosmetycznyoutlet.pl/

5/5 - (7 votes)
Powrót do artykułów
5/5 - (7 votes)
Agencja Brandingowa
Agencja brandingowa BRANDLIVE realizuje projekty z zakresu brandingu, identyfikacji wizualnej oraz strategii marki. Skuteczna Agencja Brandingowa, która dowozi projekty. ➤ Sprawdź Ofertę

Kontakt

BRANDLIVE Sp. z o.o.,
ul. Żurawia 45, 00-680 Warszawa
biuro@brandlive.pl
+48 536 742 137
NIP: 7010823327,
REGON: 380258327,
KRS: 0000729619
Godziny otwarcia: pon. - pt. 09:00 - 17:00

BRANDLIVE | Agencja Brandingowa © 2022 All rights reserved.